Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det är många som mist sugen?
jag hade en svacka men är tillbaka :)
jag skulle gjärna ta emot boreas utfall, lagerkrans eller guldsporrar!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har lagt upp den som gåva :)

Jag har verkligen inte tröttnat men hinner inte sköta mitt konto på internationella när mitt svenska tar så mycket tid så får prioritera :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack! Du har inte nått/några pass på int. som du hellre vill ha på svenska sidan? Jag har några att byta med... ;)

Det gäller för övrigt alla andra som också har konto på båda ställen!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har tyvärr inga pass på int. därav min inaktivitet. Men om du vill byta några av sm-föremålen jag har på int mot pass på svenska går det bra, du får välja priset själv. Det behövs inte många pass för de ynkliga sakerna jag har. :p
Det jag har är:
Seahorse
x 3
Diamond
x 2
Black Orchid
x 1
Daphne's Laurels
x 1
Artemis' Arrow
x 1
Poseidon's Horseshoes
x 1


En ponny med guldäpplepäls har jag också om du är intresserad. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hallå!

Tyvärr har även jag tappat suget nästan helt för howrse. Loggar in någon gång ibland och kollar till mina hästar och mitt ridcenter, men inte mycket mer än så. Har lite föremål som jag därför inte behöver, så om någon är intresserad, hojta till! Ger bort dessa.


Filotes klapp
x 5
Dafnes lagerkransar
x 3
Plutos pergament
x 3
Molntapp
x 1
Guldsporrar
x 1
Boreas utfall
x 1

Jag tar gärna emot Filotes klapp :) Fishli heter jag där..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag skulle gärna vilja ha plutos pergament och filotes klapp, Carand på howrse! Tack på förhand..=)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag blir superglad för dafnes kransar, boreas utfall och Guldsporrar. Inte allihop förstås, förstår ju att fler vill ha!, men något av det om du har kvar! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska börja samla på äppelhästar eller inte.. Vad säger ni? Ruinerar man sig totalt då? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag gav efter för suget att börja samla på guldäpplehästar, hade ju några sedan tidigare så det lockade otroligt. Och ja, man kan ruinera sig totalt om man inte passar sig. :D

Jag har satt en gräns för hur långt ner jag låter min reserv sjunka varje dag pga äppleköp. Den gränsen passeras inte de flesta fall. Det måste vara ett superäpple om jag ska köpa den ändå.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska börja samla på äppelhästar eller inte.. Vad säger ni? Ruinerar man sig totalt då? :angel:

Om man kan byta till sig guldäpplen mot andra grejer så blir det inte så farligt. Jag brukar byta bort likvärdiga grejer, då brukar det inte vara några problem att få igenom bytena.

På tal om byten så gjorde jag bort mig igår. Jag var snabbt in på bytessidan för att klicka mig vidare till att skicka gåva (på internationella sidan) när jag tyckte mig se någon som erbjöd MA för en (1!!!) diamant. I ilfart klickade jag till mig MA:n, som visade sig vara en Eolus vind. :grin: Grå och slingrig. Det var visst inte grå som går... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vem var det? Okunnig som man är när man inte hängt med så länge. :o
Glöm det, såg vem som försvunnit.


eyz - du är inte ensam om att ha sett fel på elous och morfeus. De är förvillande lika, jag har bara haft turen att se i tid vad det egentligen var.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Igår fick vi ett tips från en annan spelare om att ny-tyskan skulle plocka bort sig, men jag trodde inte på det. Varför lägga så mycket pengar och tid på ett spel för att försvinna efter ett par månader tyckte jag...

Igår stod det bara en sak på hennes sida: "Discontinued". Och idag är hon borta. Hennes partner är dock kvar, även om tempot har sänkts rejält.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp