Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det på internationella sidan du menar? (för inte har Xanthos kommit till svenska?) I så fall kan du ju gå via community - directories och söka på Xanthos så får du upp alla.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oj! Hoppas oxå att jag har mer tur :-)
Det är en Connemarahörning jag har skaffat. Avlar Connemaror och Trakhener i vanliga fall.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du bör nog ha mer tur gissar jag, det skulle inte finnas någon som avlade på enhörningar om alla fick vänta så länge. :D
Funderade faktiskt på att prova connemara bara för att de är så söta, men jag hinner inte riktigt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nån som är sugen på gulblacka fjordingar? Har en hel drös, hyfsat bra är dom - kolla så kan vi diskutera! :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

jag skulle kunna vara intresserad, vad har du?

HJÄLP behövs igen.
när man har ett ridcenter och har tävlingar. hur får man igång tävlingen? jag köpte en kapplöpningsbana som ska ha 3 tävlingar per dag, men inget händer. alltså måste jag säkert aktivera tävlingen på nåt sätt. hur?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du måste skapa en tävling, det gör du under ridcener -> tävlingar -> administrera. Där namnger du den och bestämmer hur svår den ska vara. Sedan hoppar den igång av sig själv :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det har jag gjort, och igår stod det att 6 nånting i dag så är tävlingen med. men inga deltagande eller nån annan aktivitet finns?

sedan.. dessa era ÅP hästar. jag har kollat mina idag och ingen har fixat något ÅP??
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

nå nu såg jag at det var några som anmält sej. jag tror det är lättare att få deltagare för nån viss ras?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag upplever att det är lättast att få anmälningar till tävlingar med hög prestige, dvs att de ger rosetter. Annars är det lättare om de t.ex. är reserverade för nybörjare.

Ett annat tips är att själv anmäla två hästar till sina egna tävlingar för då kommer de högre upp i listan och det är troligare att någon anmäler till dem :)

Nixehen: Skickar över dem!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

heter cambodia på howrse, du kan kolla på min sida och sen maila mig där om du är intresserad av nån! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hehe, hoppas på detta! Första försöket gick det dock inte på..
Ja, visst är de söta :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Håller på att avsluta mitt konto på svenska servern. Har lite SM-föremål som nog kommer bättre till nytta hos er så ropa hej, vad du heter på howrse och vad du vill ha så skickar jag prylen så fort jag kan. :)

Molntapp
x 7

Poseidons hästskor
x 4

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Sjöhäst
x 3

Guldsporrar
x 3

Apollos lyra
x 3

Filotes klapp
x 3

Svart orkidé
x 3

Eolus vind
x 3

Dafnes lagerkransar
x 2

Pandoras ask
x 2

Helios stråle
x 2

Poseidon-paketet
x 1

Plutos pergament
x 1


Sen har jag fyra pegas inköpta för att få guldäpplen, det är alltså dåliga hästar som varit billiga. Skänkes bort till de som samlar! :)

En shettisenhörning med guldäpple (begränsad sådan) finns. Först till kvarn!
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Håller på att avsluta mitt konto på svenska servern. Har lite SM-föremål som nog kommer bättre till nytta hos er så ropa hej, vad du heter på howrse och vad du vill ha så skickar jag prylen så fort jag kan. :)

Molntapp
x 7

Poseidons hästskor
x 4

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Sjöhäst
x 3

Guldsporrar
x 3

Apollos lyra
x 3

Filotes klapp
x 3

Svart orkidé
x 3

Eolus vind
x 3

Dafnes lagerkransar
x 2

Pandoras ask
x 2

Helios stråle
x 2

Poseidon-paketet
x 1

Plutos pergament
x 1


Sen har jag fyra pegas inköpta för att få guldäpplen, det är alltså dåliga hästar som varit billiga. Skänkes bort till de som samlar! :)

En shettisenhörning med guldäpple (begränsad sådan) finns. Först till kvarn!

Poseidon sadel och Filotes klapp tar jag gärna emot :) Fishli heter jag där också, kastade nog en snöboll på dig nyss :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är noterat! Kan inte skicka mer denna vecka men du får en eller båda grejerna imorgon. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp