Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag köpte min på direkt försäljning och sålde den sen för samma pris direkt efter. Det va ju visserligen precis när målet kom men det borde funka nu med.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

AArgh Sitter hemma med maginfluensa och nu ska dom ha fel på sidan, jag som tänkte passa på att träna upp mina nya idag.. Hoppas sidan är uppe snart igen
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

:eek: Mitt i spelandet så stängs howrse ner för underhåll! :eek:

Jag som höll på att lägga ut försäljningar av lite skrothästar nu när mitt åp-stall börjar bli lite för stort för att tas om hand.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hmm, jag impulsköpte ett åsneföl. Vad gör jag med henne? Ska hon ha ett husdjur och leka? Bluppa? Jag hittar väldigt lite info om åsnorna, någon som vet var jag kan läsa mer? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Nån som vill sälja en (eller flera) kronostimer för equus?
Har inga byten kvar men ge som gåva - jag köper en häst? :idea:

:bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja jag har kollat det forumet. Men tråden är lite smådöd och svaren är inte glasklara. Som om det är någon idé att använda fruktbarhetstrollspö. Någon hade använt det och kunde inte betäcka en gång till, men om det berodde på spöt eller på att åsnan kanske var blixtrad vette tusan. :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det går utmärkt att använda trollspö på åsnorna - det gör jag varje gång. Du får ändå 3 betäckningar givetvis.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Finns här någon som spelar det internationella som kan tänka sig att hjälpa mig med mina hästar när jag är borta en vecka? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hur mycket hjälp behöver du? Jag är själv bortrest tis-tors nästa vecka med endast en stunds howrse-tidsfördriv dagligen, men övriga dagar kan jag hjälpa till med mer än inloggning. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Annars borde jag oxå kunna hjälpa, beroende på hur många hästar det gäller. Har själv ganska många :angel: Heter Nostie där
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Eyz och Dreama, vad snälla ni är! :love:

Det är bara centret egentligen som ska hållas igång, byta hagar och göra rent boxar och sen några få hästar som öppnar tävlingarna :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Isåfall är det inga problem, huvudsakligen jag får noga instruktioner vilka hästar det gäller som ska tävla osv :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Usch vad svårt sånt är. Vet att toppspelarna ger uppåt 100 000e för en Kronos, vad säger du om 80 000e?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Får jag vara så fräck då och föreslå 2 för 150 000? :D
(minns inte vad du heter på howrse, men maila där om du vill ist - cambodia)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Är det någon som har en (så gott som) fullbluppad holstein-hingst som jag kan få (köpa) en betäckning av? Linta heter jag där, stoet heter bluppar!Holstein :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp