Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

+ Nizhoni

Vet inte riktigt vad som är rimligt för 1 nyxpaket, vill helst ha pass, så kanske halva priset? :)

Får fundera lite :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om man placerar sig i topp 100 i totalrankingen för en veckas grand prix får man en fontän istället för vattenkopp till alla hästar följande vecka. Fontänen ger mer energi och moral än vad vattenkoppen gör. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Kunde inte motstå möjligheten att hitta en skatt kista i y-hornen. Köpte två och fick en skattkista i sista! Fick detta i den! Jag känner mig nöjd! Brukar alltid ha otur med y-hornen annars.

Ekorre
Akilles häl
Filosofens sten
Harmonipaket
5 diamanter
7 500 Equus
Grane
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Grattis! :)

Jag har slösat en hel massa pass utan en enda skattkista i sikte. Ibland har man tur och ibland lite mindre tur. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Var kan man hitta info om tex Grane och de andra gudomliga hästarna. Tex så minns jag aldrig när Balios ger ett nyxpaket. Grane har jag ingen koll på alls känner jag!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu hittade jag! Men jag fattar inte riktigt med Grane, är det så "enkelt" att man ska hålla den vid liv i 30 dagar och så när den dör får man eq o diamanter? Måste man sköta om den alla 30 dagar? Om man bara matar o ryktar, borde den överleva då? Eller har jag missuppfattat helt?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Grane tappar hälsa oavsett om du sköter honom eller inte. Det enda jag gör att rykta, ge vatten, klappa och fodra. Ingen äng, ingen box, inga lektioner och inga tävlingar, det kan i vissa fall påverka hälsan negativt har jag sett. Det ser ut som att min äldsta Grane ska överleva sina 30 dagar men vi får se om han tappar hälsa fortare nu.

Jag har gjort mitt Grane-föl odödligt de andra får dö så att jag får diamanter. Har även några orkidéer på lager som jag kan ge om jag måste, orkidéerna är ändå svåra att sälja eller byta. Men någon palomino Sleipner lär jag ju inte få ihop när skattkistorna är så sällsynta. :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Crossline - det är ju för att jag var dum och slösade pass på y-horn som jag måste vara snål med passen. Inte för att jag inte vill betala pass. ;)
Men jag har equus att ge emellan. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Skulle vara roligt att se statistiken över de där skattkistorna. Hur många som hittas/köpta Y-horn och hur många som innehåller 1000 pass... :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Den statistiken kan inte vara rolig läsning för oss spelare i alla fall, men garanterat för howrse. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon som kan hjälpa mig med mål 96?
Ge ett äpple till en häst född den 06/10/2010
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det ska finnas en sådan häst hos marwil. :)
Själv har jag inte kommit dit ännu så jag har inte kollat upp det.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Här är en länk till en häst som är född då:
http://se.howrse.com/elevage/fiche/?id=20

Någon som kan hjälpa mig med att fixa ett pass. Dvs sälja en häst till mig för lite mer än 700000 equus och sen så säljer jag en tillbaka.

Skulle behöva ett pass till så att jag kan skicka in en till illustration till Svarta Pärlan.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det kommer ju ett mål senare om en häst över 25 och med noll färdigheter, ska man köpa den eller räcker det med att äga en? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det står i målet att man ska köpa en. Men jag är inte 100% säker eftersom jag inte har klarat målet än.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

En av moderatorerna har skapat ett affix där man ska sälja sådana hästar billigt. Man köper och säljer när man klarat målet. Just nu har hon en kölista.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp