Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Blä, glömde anmäla till Grand Prix igår så nu måste jag klara mig utan fontänen en vecka... :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

hoppade ner från plats 95 till 75 denna vecka :banana:



och neeeej.. skattkistorna har kommit tillbaka... vill inte ha Grane egentligen, men att få jackpot skulle vara coolt :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl. Är bara lite arg på mig själv. Hade tydligen glömt att ge F-sten till min welsh, upptäckte det när han va 25 år 3 månader hann gå från 983 ner till 965 i färdigheter :( Tur att det inte va så mycket roligt till försäljning igår natt, annars hade jag nog köpt en hel hoper nya... Måste ju hitta lite nytt men det räcker med en i taget, 100bluppa är rätt ok men fullträna dom är ju lite tradigt.
Kanske ska börja avla lite seriösare istället, nu är det mest nåt föl ibland för skoj skull o inte så seriöst. Förslag på ras? Ska va nåt jag även kan använda i Grand prixn, nån som behöver en partner?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag letar också efter nåt roligt att avla på :) Har några hyfsade lussar, men de är inte i toppen längre.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Skulle vara kul! Mina hannosar ligger numera väldigt långt från toppen och skulle vara kul att starta med ngt nytt :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har ingen lusse att avla på än men jag har erbjudit mig att hjälpa till om du vill, bara att hojta till, nästa vecka kommer det ju att lugna ner sig så jag har tid igen. Såg att du halkat efter lite, har du månne försökt att ha ett liv utanför Howrse oxå ;)

Mirtai: min högsta hanno att avla på ligger på typ 575, sen har jag 2 jag avlat själv på strax över 550, intressant?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det varierar lite beroende på hur mycket Jobb, famlij o vänner drar i en. Pluggade tex i typ 20 minuter för körkortsteorin, hade ju hittat några nya hästar att träna :s
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

satte den med bra marginal så det va lugnt. Nästan bättre att gå på känsla än bli förvirrad av allt som står i boken.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hejsan!
Är dette kun för svenska Howrse? :) Jag har en profil där som heter AppelTree (Och ja, det är felstavat :s)

Men använder mer den internationale Howrse, var jag heter TanjaV. Ni är mycket välkomman på att ansöka om vänskap på båda ställena ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hejsan!
Det finns användare här som har konton på internationella mm också, så det är bara att hänga på :)
Jag har dock bara på svenska, heter cambodia där med!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Okej kul! :D Tycker att det kunde vara roligt om där kom flera nordiska människor på den internationale :)
Kanske jag måsta logga på min svenska igen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kunde du inte skrivit det för nån timme sen... har ju precis shoppat :( Fast jag kan ju ta nåt till kommer ju alltid till användning. Vad vill du ha för dom?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har en del sm-föremål jag kan byta om du är intresserad, men det krävs ju rätt många för att komma upp i ett nyx-paket. Jag kan också ge equus, hur mycket vill du ha? :)

Alla mina byten i bytesplatsen är slut för denna vecka men i morgon får jag ju nya. :)

Om du vill kan du pma Sleipner på howrse för att svara. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag la ner lusseaveln när mina partners bjöd in 4 nya i gruppen, varav nån har visat sig opålitlig sen innan. Vill inte bli blåst fler gånger så jag hoppade av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp