Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Isåfall är det inga problem, huvudsakligen jag får noga instruktioner vilka hästar det gäller som ska tävla osv :)

Jag skickade vänförfrågan till dig :)
Tänkte göra det enkelt och döpa hästarna som ska tävla till vad de tävlar i och alla finns i "My horses without a breeding farm" och namnet på mitt center hittar du säkert :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Guldäpplen och Apollos lyra verkar vara eftertraktade, jag har flera gånger lyckats byta en Apollos lyra mot Morfeus armar. Men det går fortare att få det bytt med två AL mot en MA. :D
Men visst känns det bra! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tackar för tipsen, får prova det :D

kl
vet någon om det på något sätt går att se hur mycket färdigheter ett husdjur har *kvar* när man lekt med det? :crazy:
Tycker jag leker och leker, men de tar aldrig slut :p skulle vara uppskattat att veta hur mycket husdjuret kan ge när man är uppåt 22-23års ålder på pållen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja prova det. Jag har sett att många hellre satsar på ett 'snyggt' namn och en häftig päls istället för att spara åp. Beror väl på vad man satsar på förstås. Mina hästar slukar MA. :D

Det där med husdjuren undrar jag också, har ett par hästar där jag skulle vilja veta det. Men en sak är säker, de husdjuren som ger lite färdigheter per timme är omöjliga om man inte har ungdomens vatten och leker varje dag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

GÄ ger iof lite extra färdigheter, så byter helst inte bort dem :angel: Men med tanke på att jag aldrig använder apollos lyra så kan jag försöka byta bort dem iaf :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

alltså detta med ÅP, ger alla hästar ÅP eller vad menar ni med ÅP fångare.
har spelat spelet lite halvhjärtat länge redan men kommer aldrig på hur det funkar...:crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Varje häst ger inte åp varje dag, men har du ett helt stall med hästar som du bara går igenom varje dag och matar och nattar så får du ihop en bunt åp. Det står i hästens logg om den har hittat ett åp, direkt när den vaknar är det i så fall. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

ahaa! men då får man inte tävla?

JAG BLIR TOOOKIIIG!!!!!:devil::mad:
jag har köpt en helt sjukt dyr häst, betäckte med mitt sto o undrade varför fölet fick så dålig GP.... SJUTTON .... hingstjäveln hade 100 GP mindre än jag trodde...o dyr som F*N.... ooooh, jag blir färdig med detta spel.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja visst får du tävla men inte orkar i alla fall jag tävla med mina för tillfället drygt 70 åp-samlare. De krafterna sparar jag till de jag avlar på. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

ja verkligen.. han skulle ha varit rätt så dyr även med det GP jag trodde..
ja, jag lärde mej att kolla 3 ggr..
en gång köpte jag ett dyrt sto, och sedan märkte jag att hon inte var renrasig..nåja..det e ju bara ett spel,tur betalade jag inte 90000 för en riktig skithäst;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

hjälp med passköp någon? :)
reservera pållar till Siri1 för 1 400 000
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om man river en box - får man behålla duschen då? Och får man pengar tillbaka?
Har en häst i mitt center som vanvårdas nåt fruktansvärt och det påverkar ju min prestige.. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag tror att du kan flytta duschen innan du river. Rivs boxen med duschen kvar försvinner även duschen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Hur länge är strand/uteritterna tillgängliga? (under träning, ikonen med en palm) och är det någon som har räknat ut hur lång tid (hästår) som ungefär går åt för att nyttja allt där?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp