Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

enda jag hittade är detta:
"När din häst blir 5 år gammal kan du ta ridturer på stranden. De är speciella ridturer där din hästs bästa färdighet ökar medan dess sämsta färdighet minskar. Ju längre ridtur, desto större blir ökningen och minskningen. Var medveten om att utbytet av färdigheter är begränsat och beror på den genetiska potentialen för din häst."

antar att det inte finns nån begränsning - dock har jag aldrig använt det.


och kl

vem är sugen på en snöboll med yhorn i?
först till kvarn ... ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nja, symbolen försvinner någon gång under uppväxten. Men jag har heller inte läst om när det inträffar så det verkar de inte vilja upplysa om.

Jag håller på att skapa ett killerfullblod och det vore ju jäkligt synd att missa viktiga färdigheter. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu har jag aldrig nyttjat standritterna men på min 31-åring finns alternativet kvar i alla fall.:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det förstås, då har det antagligen någon gräns.. mycket möjligt någon från internationella vet kanske?

@nizhoni: snöbollen är kvar och är din ;) bara jag får ditt användarnamn så kan jag skicka det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu har jag aldrig nyttjat standritterna men på min 31-åring finns alternativet kvar i alla fall.:)

Doooh, jag lyckades titta på ett flertal hästar där alla utnyttjat alla strandritter. :o Men dåså, då kan jag lugnt fortsätta leka med husdjuret medan hästen inte gör av med allt för mycket energi...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Sleipner heter jag där. Och ett stort tack! :love:
Du får tillbaka en snöboll när jag fångat en. :)

Visst var du Siri1, i så fall har jag gratulerat dig så du lättare hittar mig. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men jag kan inte svära på att färdigheterna kan förändras efter 25, har liksom inte tänkt prova. :D


Edit: Om du väldigt gärna vill att jag provar kan jag göra det, så mycket hinner han inte förlora. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack snälla Ces! :love:
Vill du ha något i utbyte så säger du till, men en snöboll kommer som sagt när jag fångat en. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Spelade howrse för länge sen men har nu börjat igen. Har tydligen glömt bort det mesta dock...hittar inte frizonen? Eller måste man varit medlem längre än 4 dagar för att ens se knappen kanske? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tänkte du skicka en häst till frizonen? Du hittar den om du klickar på plus-symbolen vid hästens namn och väljer sälj, i rutan som kommer upp kan du välja frizonen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det är 10 tjänstgöringsdagar som gäller för att få tillgång till frizonen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl*

Lägg gärna till mig som vän för snöbollar o annars oxå :-)
Jag heter Lily84
Försöker skicka till alla som jag har på vänlistan minst en gång.. om jag får så många snöbollar vill säga..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast jag tror att jag kunde klappa innan 10 tjänstgöringsdagar. :confused:
Avel - Kontor - Fliken längst till höger.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag är i desperat behov av en sadelmakare till mitt ridcenter, finns det någon här som behöver ett sådant jobb? Högsta lön erbjuds naturligtvis! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp