Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hon hade fått 30 tiggarPM på en timme av folk som ville ha gratis hästar :cool:

Jag vet varför, men vill inte skriva ut det här offentligt, nån kan ju ta illa upp och tro att det är jag som tvingat henne :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Aw, vad tråkigt :( Är det något som hänt nyligen eller hon har funderat ett tag?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kan tänka mig skeppa iväg en eller ett par fjordingar. mysfilt heter jag på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Hur ska man få tag i guldkort när man är relativt ny och inte har så mycket pengar? De kostar ju över 100000 oftast, har liksom en nolla mindre.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl

Öö hur kan en människa på 68 dagar redan ha fött upp hästar som ligger på topplistorna? Kan man det?
Isåfall har jag failat totalt med mina hästar :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hon hade fått 30 tiggarPM på en timme av folk som ville ha gratis hästar :cool:

Jag vet varför, men vill inte skriva ut det här offentligt, nån kan ju ta illa upp och tro att det är jag som tvingat henne :grin:

Men hallå! Sådär kan du ju inte skriva i en tråd jag, nyfiknastienstrut, läser i:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Jag skulle vilja sälja mina gudomliga, men dom jag har går inte att sälja... antar att det bara är så då, eller kan man komma runt det på nåt vis?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är bara några som går att sälja - Balios, Sleipner, Krösus. Kan vara nån mer som jag inte kommer på nu :)

Gypse med!
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är bara vissa gudomliga man kan sälja; Gypse, Balios, Sleipner och och så tror jag Falabellor, kan ha fel där.
Annars blir det nog frizonen om du inte vill ha dem :crazy:

äsch, snyggve hann före :p Krösus glömde jag bort dock!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

mm... misstänkte det, men frizonen känns ju inte rätt, mest att jag bara glömmer ta hand om dom och dom står mest och är fina, haha! Får hoppas dom ändrar snart, vissa har dm ju gjort säljbara efteråt :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl Nu har tagit tag i det och registerat mig här igen. Har fastnat totalt på Howrse och spenderar ofta ett par timmar om dagen där... Just nu är jag mest på rosettjakt. måste dock skaffa mig en ny lusse till det men har inte riktigt lust att sponsra tyskarna :s
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Får nog göra det. hur bra är du villig att sälja? Nu när du tappar en partner skulle jag även kunna hjälpa till med aveln om det skulle va intressant. Bättre att lägga lägga tid på det än mina korsningar ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp