Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

Någon som har en häst som är över 25 år och 0 färdigheter som jag kan få låna för uppdraget?


Förövrigt, satans vad svårt det är att få diamantkorten! Försökt köpa pass tom och får bara guld eller silver :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Mmm, jag behöver bara ett diamantkort för att klara av ett pussel.. men det lär väl inte hända :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Inget speciellt förutom att det står en röd etta vid rosettan samt att man vinner lite mer equus.

Lyckades få ett diamantkort på internationella, så nu är jag väldigt fattig där. Annars verkar det inte finnas så himla stor chans att lyckas få en genom inloggning eller från tävlingar
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Korten är skit, har alla brons o Silver och testade 2 pass och fick även där brons och silver, så det känns helt bortkastat. :mad:

Väntar bara på att det ska komma att man kan vinna Guld o Diamant i Hornen (eller vad det heter på Svenska?)

Julkalendern o Renarna var roligare...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tror (eller vet?) ni att man kommer kunna hitta kort i y-horn om ett tag? Har nämligen ett som jag är sugen på att öppna men sparar det gärna om man kommer kunna hitta kort i dom... Brukar ju nästan alltid vara att man kan hitta något i y-hornen när det är event!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Man kommer garanterat kunna få kort i Y-hornen sen. Har svårt att tänka mig nåt annat.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

suck dessa värdelösa dubletter :mad: tycker jag inte får nåt annat än igloo, isberg och granar -_-
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Precis! Har slutat byta, det är inte värt pengarna... Av det man ser som förslag på vad man kan få när pingvinerna/isbjörnarna skickas till nordpolen känns det tveksamt hur värt det allt är
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Gaah, nu har jag också fastat i Howrseträsket. :eek: :D

Julkorten var roliga till en början men nu har jag 38 pusselkortsdubletter och vad får jag när jag byter tre om dagen? Jo fler pusselkortsdubletter eller sörp. Jaja, jag har fått en Grane, men han är ju som värdelös...
Men de övriga samlarkorten jag fått är jag rätt nöjd med. :)

Just det ja, Sleipner heter jag på Howrse. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Blev helt häpen, fick 2 diamantkort vid min dagliga inloggning, kanske alla fick det idag??
Och appropå det jag skrev tidigare i tråden om mina gudomliga, så lyckades jag bara för det få en Grane nu också:rofl:
Han måste varit relativt lätt att få? (eller hon, jag har inte sett vad jag fick än)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Blev helt häpen, fick 2 diamantkort vid min dagliga inloggning, kanske alla fick det idag??
Och appropå det jag skrev tidigare i tråden om mina gudomliga, så lyckades jag bara för det få en Grane nu också:rofl:
Han måste varit relativt lätt att få? (eller hon, jag har inte sett vad jag fick än)

Jag fick inga diamantkort i alla fall.. Men min tur kanske kommer..? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
JAG VILL HA DIAMANTKORT!!!
Och inte dessa jäkla tråkiga dubletter!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Hiss och diss del 5
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp