Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nix, inte ett diamantkort så långt ögat kan nå :p Och på försäljningarna är de ju sviiiindyra, de få jag lyckats se.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Personligen tror jag det kommer släppas på diamatkorten, för tanken är väl att man ska få alla de där Grane hästarn för att få en Diamanthäst(?), som nu finns det ingen chans i havet att jag har möjlighet få en, jag tror det blir lättare just för att folk ska se hur nära de är och börja använda pass= Pengar...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Jag har några husdjur som jag inte vill ha, som groda, får och sköldpadda, men jag hittar ingenstans att byta bort dem. Någon som vet? Det kanske inte alls går?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

jag fick inga diamantkort heller idag, men däremot fick jag guldkort, och de jag fick hade jag inte så det var ändå rätt bra. förutom guldkorten fick jag filosofens sten och 50 000e, så jag är rätt nöjd.:p

har nu 4 pussel där det bara fattas ett diamantkort.

btw, vad var det där om marwil 2 sidor bakåt, ska hon sluta? står inget på hennes sida.


btw2; ingen som skulle kunna tänka sig att bli avelspartner när det gäller frieser? ta en titt på min sida och skicka i så fall ett pm på howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

btw, finns det några "snabbtips" på hur man kan få upp sin rankning igen? låg innan på runt 200 och har nu kalkat ner till 1500 något. har dock inte varit lika aktiv sista månaden men ska bli det nu igen.:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oj! Jag vann precis ett diamantkort i direktförsäljningarna:eek: Trodde någon annan skulle hinna före så blev allt lite paff, hoppas nu där är något bra på det också:p

Edit: Fick en pusselbit, och därmed en Grane som jag inte ens var intresserad av. Hade hellre fått det kortet där man får ett y-horn varje månad. Men, men förhoppningsvis går han att sälja så småningom:)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Känns som om jag spammar tråden nu, men varför vill man förresten ha en Palomino sleipner? De är väl inte bra till något?:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hoppas också att det ska gå att sälja Grane snart, bättre att någon som vill få ihop tolv Grane får honom. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl... har någon ett blup-schema för connemara som skulle vilja skicka det till mig? har aldrig haft den rasen innan men har en nu och vill få till det bra.^^
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl Nu har jag tränat häst tills ögonen började ha svårt att bedömma avstånd och allt blev suddigt men nu är han fulltränad och startad i GPn:laugh: Är nog en liten nörd, snodde lite av sambons grejer för att snabba på och förenkla spelandet, lite synd att han plockat med sig den stora skärmen bara, hade nog varit bättre för både kropp och ögon.
Får snart se hur det gått, håller tummarna för att det inte är så många som tränat nåt nytt sen igår och kanske även nån som glömt att anmäla:devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

Inga diamantkort för mig heller, varken när jag försökte få via passköp eller förfölja försäljningarna. Eller kan inte riktigt förfölja försäljningen då jag är borta den största tiden av dagen... Hoppas man får åtminstone ett ynka kort så jag kan få en Grane. :p Så relativt lätt att få den, njaaaa inte efter jag har kollat händelseforumet. Mååånga som inte har fått ett diamantkort ännu
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Någon som vill byta grejer?
Jag letar efter Dafnes lagerkransar, Boreas utfall och Eolus viiiind!
Har för närvarande enbart filotes klapp i lager, men sedan har jag ju en del pass så kan alltid göra en deal genom att köpa föremål på SM :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Var det bara en kort period man kunde köpa julkort med pass? Eller är det jag som bara inte hittar vart man köper dom längre??
Sålde just en häst nämligen och tänkte köpa några :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp