Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Jag avlar främst på hannoveranare egentligen, och RSH lite vid sidan av. Men det har legat lite på is de senaste veckorna. Avlar även på RSH-hörningar:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl*

Så nu är dagens kort skrapade. 2 silver och 3 brons som vanligt :-/
Fick i allafall ett nytt pusselkort, 2 pingviner och 1 isbjörn..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag får också bara skit saker just nu :( idag var allt dubletter!
( kan man förresten bara hoppa in mitt i en tråd så här??) hehe.. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Klart man kan! Välkommen :)

*för att svara på lilys fråga*
Så avlar jag på Lusitano enhörningar, 430 i GP as we speak :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Någon som kan hjälpa med passköp? Reservera isåfall en häst till Thrse för 310 000e
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Alltså ursäkta en dum fråga men vad menar ni med att reservera en häst åt någon som hjälp med passköp? För visst är det frågan om att köpa ett pass för 20% av reserven, eller? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Även jag behöver hjälp med ett passköp! reservera en åt mirtai för 488 500 tack :bow:

Nizhoni: det stämmer att man kan köpa pass för 20% av reserven. Därför är det ju smart att ha så låg reserv som möjligt. Alltså köper du en skräphäst av någon för nästan hela din reserv, köper ett pass för mycket lägre summa och så säljer du en annan häst till personen som hjälper dig för samma summa som du köpte en för ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack! Jag blev lite konfunderad eftersom man inte får sälja tillbaka samma häst inom 10 dagar, men en helt annan är ju en annan sak. Men hur vågar man lita på någon när det gäller i stort sett hela ens reserv? :eek:
Jag vet inte om jag vågar. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag litar på de som är här på buke iaf, en random person från howrse... inte så mycket ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Där håller jag med dig! Men jag har ändå problem med det, ja menar, vad gör jag om personen blåser mig? Det går väl inte ens att anmäla till Howrse eftersom de inte stödjer den typen av företeelse. :crazy:

Men jag är himla glad att ni vågar och att det fungerar! :)

En annan dum fråga, varför sysslar en del med nedåtavel? Tänker då på stora spelare med uppåtavel i andra raser. Vilken är idén med det? Bara tävlingen att komma längst ner? :confused: *vill ha glad frågande gubbe*
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Gud vad fuskigt att ni får 5 skraplotter varje dag. Nog för att det kom senare till svenska versionen men nu borde det vara jämnt. ;)

Jag fick ett diamantkort från inloggningen idag! :banana: Såklart var det det pusslet som jag saknade flest kort i så jag hade ingen nytta av det (än). Var det förresten några av er som hade problem att få kort för vunna tävlingar i början? Jag fick bara 2 kort trots en silljon vunna tävlingar i flera dagar... :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Oh no nu är jag fast igen i detta! :p haha...

Finns inte en liten ängel här inne som har lust att skänka mig ett åldringspoäng? :angel:
Har rastat klart alla mina hästar men vill bli klar med Holsteiner-fölandet för ett mål.

På svenska ska väl tilläggas :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kan ge dig ett ÅP så du klarar fölandet, vet hur frustrerande det kan bli. ;)
Lägg till Sleipner som vän så fixar jag det. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

lade till dig som vän förresten, om du undrar vad det är för filur :p (Siri1)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 945
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp