Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

så, nu har jag lyckas få så pass många julkort att jag "bara" behöver 6 diamantkort, och ett silver :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nä, jag insåg efter att jag skrivit här att jag råkat skriva Siri med litet s... :o och den där andra siri1 ville inte ha min häst :eek: det var ju ett riktigt fynd till det priset ;)

Tack för hjälpen! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oj, använder du inte rovorna? När jag försöker få en häst fullt blupad går det åt massvis med rovor, visserligen är mitt lager nästan alltid fullt men inte i närheten av ditt. :D
Men äpplena blir jag inte av med hur jag än gör, jag strör äpplen omkring mig när jag besöker hästar med mindre än full moral men ändå växer lagret hela tiden. Och jag kan ju inte ge dem åt mina egna hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja just det ja, jag kan ju spara några som jag kan ge till behövande stackare med låg moral. Om ni har några föl (eller andra) som behöver äpplen så hojta bara så får de av mig.:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Mål 50: bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet

Trodde det räckte att ange mail-adress på "bjud in spelare"-sidan, men verkar inte så...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon intresserade av tinker enhörningar?? GP på ungefär 370-373 :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oj, använder du inte rovorna? När jag försöker få en häst fullt blupad går det åt massvis med rovor, visserligen är mitt lager nästan alltid fullt men inte i närheten av ditt. :D
Men äpplena blir jag inte av med hur jag än gör, jag strör äpplen omkring mig när jag besöker hästar med mindre än full moral men ändå växer lagret hela tiden. Och jag kan ju inte ge dem åt mina egna hästar.

Jodå, jag använder dem, men vann en himla massa i förra eventet tror jag att det var och har inte spelat så aktivt sedan dess så de blir ju kvar:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja, och det verkar inte som att han tappar mindre för att han sköts heller. Fattar inte hur han ska överleva 30 dagar. :crazy:

Och idag fick jag två diamantkort vid inloggningen, men gissa vad det gav. Jo två j-vla Grane som jag inte vill ha. Nu har jag tre Grane som behöver livräddning för att överleva, aldrig att jag gör det! :mad:
Jag vill kunna sälja alla mina Grane.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jaha, det gör han... jag har inte brytt mig om min för jag ville inte heller ha den! Jag vill också kunna sälja, bah! :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja de som är nära 12 stycken och vill ha en palomino Sleipner skulle nog ge en slant för en Grane, med tanke på vad han går för på blixtförsäljningen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

ok, nu kommer jag med en ny (förvirrande?) GP fråga igen :p

jag avlade på 2 lusse hästar, där deras gp var 539,22 (h), och 539.18 (s) - avkomman fick då 539.47 (innan lek) - är det bara jag som tycker det är en väldigt *liten* ökning? :S
kan tillägga att båda föräldrarna var 100-bluppade, och 100% i hälsa, moral och energi vid betäckning.


sen kollade jag upp mina hornisar (som jag skrivit upp de senaste generationerna), där jag märkte att det var en markant ökning på fölets gp vid födseln, till skillnad från det ovannämnda, bl.a:

hingst: 372.33, sto: 371.95 = föl med 373.77 (utan lek)


Är den extra gp:ökningen något som bara handlar om ren tur eller nåt? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 945
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp