Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har äntligen tagit mig tid att skaffa ett konto, så nu kan jag också vara med i diskussionerna! :idea:

Jag har en massa jag kan sälja. Har lagt mig under alla andra priser på bytesplasten. Intresserad? Har även fina hästar till salu :)



Boreas utfall x 2 - 15,000

Köper gärna dessa två!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad heter du på Howrse så ska jag reservera till dig :)

Ska kanske säga att det är per styck :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har hittills fått
2 x morfeus armar
2 x filosofens sten
2 x skräddarsydd sadel
5 åp
13 olika pusselkort (och en del dubbletter med)
23 pingviner
8 isbjörnar
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Okej, blir lite för dyrt då. Men köper gärna båda plutos pergament istället då:)

Heter dramatik på howrse, kan du reservera dem som gåva och sedan reservera en häst för 20 000 e till mig då? Har slut på byten nämligen:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Då finns det på bytessidan :) Tackar så mycket!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har tyvärr inga fler byten, och mirtai skrev först så hon fick sista bytet! Men på Måndag om du då fortfarande är intresserad så kan jag göra nya byten! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl*

Nu är jag på mål 63: sälj en häst för minst ett pass. Hur svårt är det?
Vilka hästar kan man egentligen få pass för? Känner att jag har noll koll på detta!
Jag föder upp Connemaror.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Finns ett par gudomliga hästar som ger Diamanter, annars hittar du en del på bytesplatsen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack :bow:

Tänkte ta en betäckning från min senaste tävlingshäst innan jag kastrerar och vill inte missa att sedan kunna kastrera honom men ändå ha så hög BLUP som möjligt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp