Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl igen

finns det någon som jag kan tigga en Lusitano betäckning ifrån? :angel:
(stoet har 536.93 i gp, så runt där eller mer iaf :) )
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

och lite OT, men det driver mig till vansinne:
Är det någon som har ett hum om ett spel, likt howrse (det annonserades på howrse förra året) som handlade om att man tog hand om en trädgård, man rensar upp ogräs, mullvader osv, för att kunna plantera olika planteringar (morötter, blommor mm) som sedan kunde säljas i staden.
Det hette nånting som secretgarden, gnomegarden eller nåt liknande - är det någon om känner igen det? :crazy:

Molehill Empire? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon som söker åsnehingst med alla betäckningar?? :) Kostar 500 och 1 pass ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

knapplån*

Var länge sen jag var här inne nu. Tog ett paus i spelandet men nu är det kul igen :-).
Väntar på att vi på svenska sidan oxå ska få de där korten som ni pratade om innan, fastän det hade varit roligare med en julkalender!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack :) Har köpt honom nu. Skickar Boreas på måndag, så fort jag är inloggad. Brukar bli efter 9 nångång :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Någon som är intresserad av tinker-hingstar, över 400 GP och bra färdigheter, har 2 föl och en vuxen! Kanske kan sälja stoet också....
Pris kan diskuteras :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Någon som vill byta ett Hera-paket mot ett par armar?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Villd du byta till dig ett herapaket? Förstod inte riktigt vilket du ville ha, men om du vill byta till dig paketet och ge ett par armar så är jag intresserad:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon som har lust att byta bort ett fruktbarhetstrollspö mot något? behöver till ett mål :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

lol, priset på Holsteinerna sköts i höjden märkte jag :p

letar fortfarande efter byte mellan "0"-hästar och en PB från en Lusitano hingst med GP 537+ i Gp :)

(om det är nån som känner sig manad)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny här, första inlägget så snälla säg till om jag bryter mot några "regler" elr någon sånt :) någon som är intresserad av kanske någon av mina Hannoveranare hingstar7ston med 8 Y-stjärnor och ca 539 (tror jag) i GP, har även andra föl/hästar med 531 i GP osv. :) vissa har även en bra framtid inom GrPr :D gratulera gärna mi, gratulerar tilbaks + jag säljer fiiina layouter ;) Kolla mina hästar <3 jag heter laurentzia på howrse :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ang PB så ger nog ingen ut betäckningar med så hög GP än. Beroende på vad stoet har förstås :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det här med korten, känns omöjligt att samla ihop alla (är det ens meningen?)
Sen målen... Blir ju jättedyrt att köpa en 0-häst... Osv osv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp