Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du hittar det via profil > mitt konto, och så ska det finnas en liten ruta du kan klicka i "Använd det nya gränssnittet för att välja längden på handlingar"
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag la upp ett byte, pandoras mot pandoras, dröjde inte många minuter innan det var taget ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om du menar Marwils häst så ska det vara med ett norskt Ö (o med ett streck igenom!) istället för o.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

2 betäckningar kvar, kostar 500 e och 1 pass :) Kan ev byta mot SM-föremål istället
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad har du?

Gärna afrodites tårar, fruktbarhetstrollspö eller boreas utfall om du har det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

*pust*, nu har jag åldrat ner mitt lilla sto till 0 färdigheter :p
Någon som vill byta? :)

bump :bump:


och lite OT, men det driver mig till vansinne:
Är det någon som har ett hum om ett spel, likt howrse (det annonserades på howrse förra året) som handlade om att man tog hand om en trädgård, man rensar upp ogräs, mullvader osv, för att kunna plantera olika planteringar (morötter, blommor mm) som sedan kunde säljas i staden.
Det hette nånting som secretgarden, gnomegarden eller nåt liknande - är det någon om känner igen det? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Jag behöver en ånse hingst på svenska sidan! Spelar ingen roll om den är dålig eller bra, behöver en betäckning :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad har du?

Gärna afrodites tårar, fruktbarhetstrollspö eller boreas utfall om du har det :)

Jag köper gärna hingsten eftersom nixehen ångrade sig :)
Kan erbjuda tårar eller Boreas (och mängder med annat, men det var ju det du efterfrågade ;)).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL.

Någon som vill ta över hästarna från mig? Ska nämligen ta bort mitt konto.

Kolla på Faraderen på internationella (tror det är internationella iaf) , har en den paints, nån hano osv.

Skriv här alt. pma här på buke vad ni vill att jag lägger ut åt er.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp