Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

attans! Iof kostade stoet jag köpte 3000e, så inte så farligt :p

@Snyggve - jo antar det, stoet jag fick tag på ligger på 536 i GP, och de som ligger ute på offentligt är "bara" uppe på 518 :crazy:

@Linta: Yay! Siri1 heter jag, kommer inte logga in förrens ikväll, men sätt ut en på privat försäljning så byter jag så snart jag kan. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha jag köpte iaf mitt guldkort för 470 000e drygt ;)
jag fick en festtuta ^^ :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Inget :P den är tydligen bara i pusslet! Haha men är ju en fin bild eller nått ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Jag fick en filosofens sten i ett kort, det var generöst tycker jag :D fick 50000e i ett annat!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

reserverar :)



En fråga till er som sysslar med GP - vad gör ni med era "äldre" hästar som inte håller måttet längre i tävlingen? Får ni dem sålda för ett par pass och/eller equus, även fast dess gp och färdigheter inte är uppe till nivån som behövs?


och seriöst, ska inte hålla på med howrse när jag är trött.. åldrade upp ett föl i väntan på att leka med det.. åldrade det till 6 mån.. 8 mån.. 1 år.. hoppsan, visst 17.. måste köpa husdjur med .. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Har nån lust att skicka en rova till mig? Jag är nämligen på mål 62. Skickar givetvis tillbaka, eller så kan jag skicka först om ni talar om hur jag gör :-D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kan skicka (behöver inget tillbaka), ska backa lite och se vad du heter bara :)
Hittar inte, är du fortfarande intresserad så skriv bara vad du heter eller lägg till cambodia som vän kan jag fixa!
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Bara jag som inte fått några kort alls idag när jag loggade in?! :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har inte heller fått några...

Gjorde nyss bort mig! Tänkte köpa en bra shettis för jag ville sätta en viss päls på den. Hittar en passande, ganska dyr, köper den och inser preciiiis när jag tryckt att det är ju en enhörning - pälsen var inte det :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

En fråga till er som sysslar med GP - vad gör ni med era "äldre" hästar som inte håller måttet längre i tävlingen? Får ni dem sålda för ett par pass och/eller equus, även fast dess gp och färdigheter inte är uppe till nivån som behövs?

Det gäller att sälja i tid ;) Som t.ex. vinnaren häromveckan - dagen efter varje deltävling såldes alla hästarna för 20 pass/st.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

men, orka med det :grin: Samt har jag inte råd och tid att träna upp nya hästar varje vecka! :p
Får väl lägga ut dem och se vad som händer :angel:


och kl

Märkte att en Grane kommer upp i direktförsäljningen om 23 minuter, så var beredd dem som vill ha ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Hittar ingen häst från 6/10-10
Och hittar inte Marwils häst som det pratats om i tråden heller...

Någon som har något annat tips?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

om du går in på en hästs offentliga sida så ändrar du id-numret i adressfältet till typ 34 och slår enter. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp