Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl.

Är det någon som vet hur man byter kort? Har 2 diamanter och dubletter i kort och vill byta till nya, hur gör man? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapplån

Vill någon vara snäll och hjälpa mig klara ett mål genom att erbjuda mig (Humle) en rova? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

när du skrapat ett kort du har dubbel upplaga av, så får du 2 knappar under kortet, aktivera eller byt. Om du aktiverat kortet redan kan du inte byta det.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl.
Ces, då förstår jag! Tack så mycket :)


Är det någon som skulle kunna hjälpa mig med ett passköp på 424.000 eq?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl. mig själv :p

Har just nu en inneboende hos mig, lånar min dator och även hon har en howrseprofil, jag undrar - kan supporten tro att det är jag som startat/tagit över ett till konto om dom ser ip adressen eller är det så illa att dom kan radera ett av stallen? Vi har ju inte samma sorts uppfödning och hon har hållit på mycket längre än mig.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl.
Ces, då förstår jag! Tack så mycket :)


Är det någon som skulle kunna hjälpa mig med ett passköp på 424.000 eq?

Jag behöver också köpa ett, så vi kanske kan hjälpa varandra? Vad heter du på howrse? Spryssla heter jag :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Åh vad bra :D Jag heter Torsdag på Howrse!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ah, då kanske vi kan pusta ut :P Har varit lite orolig att dom skulle tro att man har två konton och börja radera osv. Men då behöver jag inte oroa mig :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kan nån förklara hur jag får mina skrapade kort ner, till det där pusslet? nu blir dom på hög, att när jag loggar in i morgon har jag 15 kort som ska skrapas, fast jag redan skrapat 10 av dom en gång ..
hur ska jag göra?
tack!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

När du skrapar dem så dyker det upp en liten ruta under där det står "avtivate" klicka på den! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL


Har skickat vänförfrågan till ett par namn här, som jag hittat i slutet av tråden (orkade inte titta längre bakåt :p) så om du har fått vänförfrågan från mysfilt så är det jag som behöver avklara lite mål ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Jag har Morfeus armar i min ägo, behöver inte det så skulle vilja byta mot 3x Y-horn. Någon som är intresserad? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Rätt less på de där lotterna, jag får bara dubbletter och ska betala diamanter och får då fler dubbletter... :mad:
Av 6 kort idag gick inget att aktivera, utan alla var dubbletter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp