Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ahaaa, ja men kan slänga iväg den till dig, och så kan du slänga tillbaka den vid tillfälle :)
Är ju inte direkt så att man är i superbehov av dem just nu :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Just ja, så kan man ju göra, tänkte ju att man måste vänta 10 dagar eller nått. Supersmidigt :D

(btw, heelt offtopic så läste jag din press i secret santa tråden, läste iofs allas :D, men det du skrev hade kunnat varit jag som skrev,blev så förvånad när jag skummade igenom tråden och fastnade för det inlägget och tänkte "men jag har väl ändå inte skrivit i den tråden något" Sjukt coolt, det enda som inte riktigt stämde var att jag samlar inte på ponnysar. Och att jag har en dalmatiner och en sheltie ist :D)) Slut på offtopic!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Föremålen är så enkla på det viset - bara att skicka hejvilt! :bump:

((Nej vad lustigt! :D Lika bra leka bäst? Msn? :banana:))
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Aha :D smart. Synd man har slut på byten nu då, för annars hade man ju kunna bytt hejvilt :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Borde det inte ha dykt upp en kalender vid tolv om det skulle bli någon? :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

jag spelar inte så aktivt för tillfället, men en kalender hade jag önskat mej :(

är det månne bara från sverige man får betala pass med mobilen? det står att det är en nyhet att det ska gå, men när jag klickar på pass sidan så finns det inget om det. :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det Mopay du menar?

Mopay finns för tillfället endast för ett fåtal länder. Här finns den endast tillgänglig för boende i Estland.

Märkligt att annonsera det som en nyhet på den svenska sidan om det inte ens fungerar i Sverige. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Ingen kalender och det kommer det nog inte bli. Istället har det kommit upp ett event där man ska samla kort. Korten innehåller prylar, typ filosofens klapp och andra SM-prylar, men också olika bilder som man ska spara till ett pussel (eller pussel och pussel, man ska få alla fem i en viss kategori för att vinna en ny gudomlig häst). Vissa kort innehåller isbjörnar och pingviner. Dessa ska man sedan skicka till nordpolen.

Korten får man vid inloggning, när hästarna vinner (de första tre vinserna står det men jag har bara fått två trots att mina hästar vunnit betydligt mer :mad:) samt via blixtförsäljningar.

Antar att detta dyker upp på svenska servern imorgon, det tycks väl vara en dags fördröjning..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

:eek::confused::cry::mad:

JÄKLA skit Howrse! De kan göra en septemberkalender, men ingen julkalender?! Uruselt!
Myteri på min ära! Aye? *harr harr*
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jaa, det är rätt rörigt och den där gudomliga är inte speciellt attraktiv heller, såhär står det om den:

Greyfell is the son of Sleipnir in the Norse Mythology. He's also called Grani, and he is a special type of horse.

Here are his characteristics:

He comes in 12 different colours, each one branded with a different runic alphabet letter.
Most are stallions but some and mares (2).
He looses a little bit of health each day and he is mortal!
He can use Black Orchids and Pandora's Boxes if he dies even over the age of 25.
If he's lived at least 30 calendar days since his birth or last rebirth, he'll give you a Diamond when you send him to Heaven.
When you own the 12 different Greyfells alive at the same time, on the first day of the month you can change them into a Palomino Sleipnir.
Greyfell mares can give birth to a Greyfell foal if they are mated with a Greyfell stallion. They can only breed once.

#Transforming a Greyfell into a Sleipnir :

On the 1st of the month, if you have all 12 Greyfells alive, you can transform one of them into a Palomino Sleipnir. But to do that you'll need to search the pages of your Greyfells to find the button … If you miss out on changing one of them into Sleipnir on the 1st of the month then it's too late and you'll have to wait for the next month and make sure they are all alive at that point.

You can only do this operation once. Once you have transformed one of your Greyfells into a Sleipnir it won't be possible any-more.

Man ska alltså lägga en pryl värt 1 pass för att få 1/10 pass. :crazy:

Sleipnir är en befintlig divine så det är därför de förvandlas till honom antar jag. Och på svenska servern blir det väl de första Sleipner då. Men den är fin, Greyfell :love:

grey-11.png
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

jo det var den jag menade.. äsch då, det skulle ha varit så bra.. man kommer liksom inte så långt i spelet utan att köpa pass..vägrar köpa med visa.men med mobilen kunde jag ha köpt några..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

*pust*, nu har jag åldrat ner mitt lilla sto till 0 färdigheter :p
Någon som vill byta? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Passar min kompis konto för hon är bortrest...
Hennes är omgjort där man ger foder och där man tränar bla. Även vissa ikoner som tex lektioner.
Min sida var inte alls omgjord igår, idag är lektionsknappen annorlunda men inget annat vad jag kan se.
Nån annan som har sett nåt?
Båda är på svenska.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

förmodligen har hon aktiverat det nya gränssnittet :)
och vi alla fick en ny ikon på lektioner när nya funktioner tillkom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp