Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hmm, jag kollade upp det och det stämmer, har bara inget minne av det :S haha, börjar nog bli gammal ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det någon som vet hur mycket färdigheterna sänks med efter att dem fyllt 25? är det någon vits att åldra en häst som har 55.95 innan den ev dör?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det någon som vet hur mycket färdigheterna sänks med efter att dem fyllt 25? är det någon vits att åldra en häst som har 55.95 innan den ev dör?

Jag vet inte om det är samma minskning från 25 år, men min 46-åring minskade med 1,0 färdigheter per dag, eller om det var 1,1.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Jag har en häst över 25 med 0 i färdighter nu, som jag gärna byter mot en annan sådan:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Förresten angående det här med att färdigheterna sänks efter 25, det gäller bara dödliga hästar väl?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

JAG! Om du kan tänka dig att bytalåna mig en PA eller sälja för Equus eller byta mot något billigt... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har en PA som jag kan byta mot din om du vill :)
Har redan klarat alla mål men känns som att byta en PA kan man ju överleva :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast det är det som är problemet - jag har ingen PA. Gjorde slut på dem runt halloween.
Och jag är egentligen inte så intresserad av att ha en heller.. annat än för målet. Därav ett bytlån. :P
Men kan byta på riktigt också - beroende på vad du/den vill ha?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp