Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Mål 91: Trade: Buy a horse of more than 25 years old with 0 skill points
Reward: 1 dragon
Mål 93: Competition: Win 1 Equus in a competition
Reward: 2000 equus
Mål 92: Breeding farm: Have 151 living horses
Reward: 1 Ploutos' Parchment


Den sista är ju inga problem (10 mer än nuvarande beståndet) men de andra... :crazy: På försäljningar ligger hästar med 0 skills på 700 000 och uppåt. Jag har en häst som med lite åldrande kom ner på 0 skills. Jag hade ju kunnat slänga upp den på försäljning för att finansiera eget köp av 0-skillad häst, men det är en enhörning så hon är ju mer värd än de andra 0-skillarna och det känns dumt eftersom jag fortfarande kan avla på henne (MA+orkidée då och då is the shit :D)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Okej, nya mål :) Det var på tiden!!

Men att vinna bara 1 equus, och att köpa en så dålig häst lär ju inte bli lätt... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Japp, färdigheter. Och jag kan meddela att det nog är den hästen man ska starta i sämsta möjliga lopp för att klara 1equus-målet.

Och så ett tips på vägen: dra in era eventuella bytesförfrågningar där ni byter bort pandoras box mot något ganska litet, mål 94 är nämligen att byta till sig en pandoras, fast ni här kan ju hjälpa varandra med det målet. =)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Bara 10 tyvärr, men vi kan ju hoppas att vi inte behöver vänta runt ett år tills de fixar nya uppdrag igen...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja, kul men galet svårt! ;)

Jag har en häst som är över 25 år (snarare det dubbla) och har 0 skills. Vill du köpa den och sen sälja tillbaka om 10 dagar?


Tack, men jag är klar med den, har bara 95 o 99 kvar...
99an gillar jag som samlar på foundis ;)

Hojta om jag kan hjälpa dig med något! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Japp, färdigheter. Och jag kan meddela att det nog är den hästen man ska starta i sämsta möjliga lopp för att klara 1equus-målet.

Och så ett tips på vägen: dra in era eventuella bytesförfrågningar där ni byter bort pandoras box mot något ganska litet, mål 94 är nämligen att byta till sig en pandoras, fast ni här kan ju hjälpa varandra med det målet. =)

Ja, starta de sämsta hästarna och leta tävlingar med lägsta möjliga prissumma :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Krångligaste är väl att nå en reserv som slutar på 9999....

Tänk på att inte ha några hästar anmälda till start när ni ska klara den... Himla störande när man räknat o fått en såld och sen har någon liten qc kutat in några kronor så är allt förstört.. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har du någon 0-skillare att sälja då?

Jag skulle behöva byta till mig en pandoras box. Går det att byta pandoras mot pandoras? :angel:

Jag har 91, 94 och 99 kvar. 99 kan ju få ta ett litet tag eftersom det ju som sagt lär dröja innan det kommer nytt...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har du någon 0-skillare att sälja då?

Jag skulle behöva byta till mig en pandoras box. Går det att byta pandoras mot pandoras? :angel:

Jag har 91, 94 och 99 kvar. 99 kan ju få ta ett litet tag eftersom det ju som sagt lär dröja innan det kommer nytt...

Jag vet en du kan få låna 10 dagar ;)
På samma ställe finns pandoras och ja, det går att byta pandoras mot pandoras....

Samma samarbetspartner som tidigare, ska bara säga till han på msn... :DHar du kvar han som vän?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp