Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag trodde att jag hade bra koll på det här med ridcenter, men tydligen inte.

Igår var mitt lektionspris 58e, idag 46 :eek:

Varför har det sjunkit så mycket? Jag har ridinstruktörer anställda, och sämsta hästen i stallet har 200 i dressyrfärdigheter.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Men alltså hur kan hästarna ha 0 i färdigheter? De föds väl alltid med iaf lite? Eller?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har föräldrarna minus i BLUP så föds fölen utan färdigheter. Och färdigheterna minskar när hästarna är över 25 så till slut hamnar de på 0 :)

Jag kan åldra upp en med 0 i färdigheter till nån här inne, men det kostar isf ett pass (eftersom jag förlorar ett på pensionären jag isf säljer).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

har också en häst som är över 25 med 0 i färdigheter som jag skulle vilja byta mot en annan likadan :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
JKNREQWKM FLSDFSDPL
seriöst, varför hatar alla y-horn mig?!?!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Finns de nåt sätt att hitta en häst född 06.10.2010 eller måste man gå igenom hästar tills man hittar en född den dagen??
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Någon med åsne-hingst som vill erbjuda en betäckning?! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

ah vad kul, trodde vi behövde vänta längre på målen till svenska versionen :)
har en "gammal" dam på 28 år hittills, med MA som jag får ta åldra upp tills den inte har några färdigheter.

och jisses vad priserna steg på försäljningarna av hästar med 0 färdigheter :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Varning för en spelare som heter Elphin!
Människan vill byta till sig hästar mot hermes bevingade stav, och sen köper hon hästen av dig och blockar dig utan att du får någon himla stav :S
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kan vi göra, hinner dock inte fixa så att hon får 0 innan helgen, så det får bli nångång då :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hihi okej :) då säljer jag denna och gör en ny tills helgen, har en hel bunt med MA hästar att åldra :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Gå in på den allmänna rankingen, välj en av spelarna med flest tjänstgöringsdagar, gå in på deras egenuppfödda hästar, välj sista sidan och kolla datumet när hästarna föddes. Jag gav ett äpple till marwil's häst "forste" :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Kan någon köpa en häst av mig för 69538 equus? Så köper jag tillbaka en annan för samma summa sen, ska bara klara ett mål:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon som kan bytlåna mig en PA? Dvs vi byter föremål och byter tillbaka sedan? Eller om någon vill sälja för equus eller liknande?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp