Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men det bästa är ändå att den är finast av ALLA gudomliga! :love:

Jag hade några y-horn på lager, fick ingen Smaragd som jag var ute efter men väl en massa roliga grejer som blixt, KT, poseidonpack mm. Har för mig att det bara var ett (av 6-7?) horn som var såntdär typiskt skithorn. :p

Men jag tycker det börjar bli lite väl många gudomliga nu. Sen jag började spela igen har det kommit 4 nya på lika många månader. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Sen så är det lite också med dem "gamla" gudomliga, som Mist och Snow, de har ju ingen direkt "nyttighet" nu förtiden, jämförelse med ädelhästarna.. funderar på att sätta min i frizonen eller nåt :angel:


fick 1000:e stjärnan denna dragning, ett yhorn som present! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nä, Mist och Snow är ju skittråkiga nu :crazy: Speciellt Mist som inte ens är nån vidare tävlingshäst de flesta dagar.

Grattis till hornet!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Äsch nu är ni gnälliga. ;) Min Mist vinner iaf 75% av sina tävlingar numer (jag har nog blivit bättre på att sätta henne i rätt tävlingar). Men det kanske finns bättre förutsättningar på int. servern.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag börjar bli mätt på SM-föremål. I alla fall när det mest rör sig om tjafs som sjöhästar och guldsporrar. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hoppas på att få samla renar i år igen, älskade att få skicka efter valfria prylar för dem sedan! ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Y-hornsufo ♥ Fick inget speciellt i den egentligen, men en Grip i alla fall vilket är helt ok ändå! =)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Oj vad förvånad jag blev! Kunde inte låta bli att skaffa alla ädelstenshästarna (som jag inte hade sen innan) och när Pärlan kom idag så fick jag en bonus-gudomlig häst, Diamant! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Nu är jag lite sur!
Owlient gillar inte mitt kort och känner inte att min mobilräkning skall få lida!
Men jag är SÅÅÅÅ sugen på en Pärla nu! Speciellt eftersom att jag ligger hemma och har värk i äggstockarna så att det sjunger om det; dvs, ta sig upp ur sängen är inte att tänka på, haha!

Ingen som känner att de vill.. skänka/byta y-horn eller byta grejer mot pass? :angel:
Detta är hur mitt förråd ser ut;
20aopar.jpg
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Jag sitter med en fölunge som behöver in i ett ridcenter, men det finns inga platser som har morötter när jag söker. Finns det någon som har en plats ledig, med morötter? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja, det stämmer! Tack så mycket. :) (Förresten, vart ser jag vart de reserverade boxarna finns? :o)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du går in på sidan "Registrera min häst", och så ska de boxar som är reserverade till dig finnas längst ner :)

Har sänkt nivån till 0, vilket jag glömde jag göra :angel:, men du ska iaf kunna se den nu ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Uppfödningen av mina spanska hästar går sakta men säkert framåt! Har skaffat mig en ny avelshingst också med 499 i GP, det känns bra :).

Nu tänkte jag också börja med att köpa in billiga "skithästar" med dålig hälsa och träna upp dem för att sen sälja vidare. Dessutom tar jag emot hästar som spelare tänkt skicka till frizonen och köper dem för 700-1000 equus. Om ni har någon häst ni tänkt skicka till frizonen kan ni höra av er. Jag heter Frälsaren där hahah :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp