Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

men vad skräp man lyckas få i lotteriet - får ju bara sånt jag inte använder mer eller mindre - Filotes Klapp, ungdomens vatten... :crazy:

å andra sidan blir man ju rätt bortskämd nu med alla dessa "gratis" gåvor.. så egentligen ska man inte klaga.... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har en åsnehingst att betäcka med, dock är han långt ifrån fullblupad men blupen är positiv iaf :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Åh, Hermes bevingade stav. Äntligen fick jag något vettigt i lotteriet :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har för övrigt en Molntapp som jag inte behöver (brukar visserligen få rätt dålig respons på byten här, men jag testar ändå) och tänkte om någon ville byta mot något? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vi är uppe i 590-591 i GP, "fuskarna" i 598. Hur hårt vi än kör så ser de alltid till att ligga minst 6 generationer före :(

Humelibumlan: Åh, det låter bra :laugh: Hoppas de åker dit snart då. De har ju t.o.m. avlat ifrån marwil's RSH...

Otherwise: Grattis! Blev så glad när en bukespelare vann :)

Okej, vad tråkigt :(. Men vi får väl hoppas att de tar tag i det på svenska också :laugh:.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det låter ju trevligt! :) Vad heter du på Howrse till att börja med?

Jag håller koll på annonserna hela tiden, men då ligger de mest runt GP 470-480 (vilket iofs är bra vid tanke på vad mina hästar i dagsläget ligger på xP).

Spryssla heter jag, och de bättre welshponnyerna har affixet "y Celyn" :).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja visst, det kör vi på :) Måste vänta 8 timmar till bara innan jag kan göra byten igen, så lägger upp ett till dig imorgon! Hur mycket vill du ge för den förresten?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Eftersom flera var intresserade av att veta vem jag fick PMet ifrån så berättar jag att det var marwil.

Tänkte inte skriva ut det här först egentligen, men eftersom hon med tanke på språket knappast kommer hitta hit gör jag det ändå nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Med tanke på alla gratis prylar som bara ramlar in på senaste tid, kan jag inte låta bli att fundera på vad som är nästa grej som ska göras, för att vi ska använda oss av dessa saker?

På senaste tid har det ju varit vandrings hästarna och för att få dem skulle man tex ha massa enhörningar, sen skulle enhörningarna avhornas för nästa möjlighet att få gåvor...

Detta är väl egentligen första gången man faktiskt inte behöver lägga pass för att kunna vara med ordentligt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Jag är faktiskt ganska nöjd med lotteriet, vann mitt 3:e poseidonpaket idag. Bara det är ganska många pass. Tycker man vinner saker för en hel del pass ändå, och man behöver ju inte använda några för att ha en chans att vinna. Sen visst att vissa saker kanske man inte har användning för direkt, men de går alltid att byta eller sälja eller vad man nu vill. Dock hade man ju önskat att man vann fler stjärnor, för med denna takten kommer iaf jag knappast upp till Pärlan.

Dock tycker jag det är lite jobbigt med så många dragningar, tar ju en massa tid:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men seriöst hur gör hon då??
Hur hittar hon ens tävlingar på 13 minuter. Hur hinner hon åldra hästen från 0-10, bara det får mig att få musarm av allt klickande! :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad heter du på howrse? Har en som heter dramatik i min vänlista iaf, antar att det är du? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Synd att flera här anklagar andra för fusk utan bevis och att ni dessutom fått spelare avstängda bara för att ni är avundsjuka

Att bluppa en häst på 13 minuter är väl inte möjligt men på 30 är det inga problem om man vet hur man gör.
2 (-3 )spelare på olika konton samtalar på telefon eller gratisprogram över datorn samtidigt som dom startar sämre hästar i samma lopp som sina dom bluppar. Det räcker med att en av dom har tillgång till ett annat konto via delat kontoförvaltning så kan dom starta 5 hästar per lopp där dom styr vem som vinner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp