Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Man anmäler sig givetvis till vilka tävlingar man vill, men åtminstone på högre nivå hör det till "god ton" att inte sabba nån annans bluppande... Dessutom är "toppavlarna" oftast vana vid att vinna 20 vinster på max 25 tävlingar, man blir lite bortskämd kanske :angel: Är också nyfiken på vem det gällde?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Din länk fungerar inte för oss andra utan bara dig. Du måste gå via din Profil >> Min sida och därefter välja hästen därifrån. Alltså som vi ser dina hästar, länken ska innehålla nått med "fiche/" istället för cheval.



Blir ju riktigt nyfiken vem som skickade dig PM om att inte anmäla dina hästar i blupparens tävlingar lol. Skulle faktiskt bli riktigt irriterad om jag fick ett sådant PM. Om hon vill att ingen annan bättre häst ska anmäla sig till tävlingen får hon väl anmäla sig sist efter hon har kollat motspelarnas hästar...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hur går det med kampen mot fuskarna? Eller ja, ser ut som att det inte går så bra på rankningen :(. Men är ni i alla fall nära, eller är det omöjligt? Och är det klart att howrse inte kommer att reagera?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hur går det med kampen mot fuskarna? Eller ja, ser ut som att det inte går så bra på rankningen :(. Men är ni i alla fall nära, eller är det omöjligt? Och är det klart att howrse inte kommer att reagera?

På Internationella har vi just fått info om att de kommer ta krfattag mot fuskare.
Multikonton
Logga in på varandras och de som kör med program..

Men det känns ju svårt, hur vet de att det är multikonton och inte familjemedlemmar?

De som kör med program är väl lättare förståss...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hur skulle ni tolka detta medelande? Tiggeri? Avundsjuka?

"Gratulerar jag har velat ha en ädelstenshäst jätteläge och du förstår nog om jag tycker att det är orättvist att bara dom bra spelarna vinner så många och kan jag få låna eller köpa en ädelhäst jag har alltid velat ha en men kommer säkert aldrig att få en"
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tyvärr får man massor av sånna meddelanden från folk som tror att de har rätten att få en gudomlig bara för de vill ha en. Men ja både tiggeri och avundsjuka tror jag.

Ett stort grattis iallafall för Pärlan! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

grattis! :laugh:


och dumma howrse, som vägrade funka när jag skulle betäcka mitt hornsto :cry:
blev betäck 18.24 istället! :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tackar! Jo, jag märkte det. hade 21 nya meddelanden när jag loggade in och hälften hade något med min Pärla el Rubin att göra att göra med :/ Jisses vad folk ligger på..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hur går det med kampen mot fuskarna? Eller ja, ser ut som att det inte går så bra på rankningen :(. Men är ni i alla fall nära, eller är det omöjligt? Och är det klart att howrse inte kommer att reagera?

Vi är uppe i 590-591 i GP, "fuskarna" i 598. Hur hårt vi än kör så ser de alltid till att ligga minst 6 generationer före :(

Humelibumlan: Åh, det låter bra :laugh: Hoppas de åker dit snart då. De har ju t.o.m. avlat ifrån marwil's RSH...

Otherwise: Grattis! Blev så glad när en bukespelare vann :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vi är uppe i 590-591 i GP, "fuskarna" i 598. Hur hårt vi än kör så ser de alltid till att ligga minst 6 generationer före :(

Humelibumlan: Åh, det låter bra :laugh: Hoppas de åker dit snart då. De har ju t.o.m. avlat ifrån marwil's RSH...

Otherwise: Grattis! Blev så glad när en bukespelare vann :)

Är Marwil en fuskare? Hur vet man vilka det är som fuskar? Är det större delen av de topprankade spelarna som fuskar eller vilka är ärliga liksom? Hur fuskar man?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Grattis Otherwise!

Fortfarande ingen med en åsnebetäckning till mig?!:bump:
Kan ge mer än maxpris också om det är så, på nåt sätt vi kommer överens om!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

marwil fuskar inte så vitt jag vet. Det finns program som sköter om hästarna åt en, mer än så vet jag dock inte.

Det är svårt att veta vilka som fuskar, men avancerar man fortare än nån annan känns det ju lite lurt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Samarbeta med mig? Mina welshar ligger på strax över 500 :).

Annars kan jag tipsa om att Zingara just har sålt en del welshar runt 500 i gp billigt, men bättre än så tror jag inte att man hittar :).

Det låter ju trevligt! :) Vad heter du på Howrse till att börja med?

Jag håller koll på annonserna hela tiden, men då ligger de mest runt GP 470-480 (vilket iofs är bra vid tanke på vad mina hästar i dagsläget ligger på xP).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp