Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Vill byta till mig ett Ymnighetshorn, någon?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

60 dagar idag och jag försöker skapa ett stuteri men hur flyttar jag hästarna till den "fliken"?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du får gå in på varje häst som du vill flytta och klicka på ikonen bredvid namnet - där finns "sälj, döp om och byt sturteri". :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har vunnit staven utan att ha haft en massa lotter :) Och en del av dom som vunnit Pärlan har i princip vart helt okända ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Hej allihopa! Oj vad många Howrse-trådar ni har hunnit med. :o Jag har tagit en pause från Howrse under en ganska lång tid nu (bara loggat in för att fixa med ridcentret) och jag kan ju konstatera att mina bästa hästar nu ligger mycket långt efter "toppskiktet". x) Jag är sugen på att uppta lite avelsarbete (welsh) igen, men man känner sig ju inte så sugen när de bästa hästarna som finns tillgängliga att köpa inte är särskilt bra egentligen.. :( Är det enda chansen eller finns det de framgångsrika uppfödare som släpper ifrån sig bra hästar?

Kan också nämna att alla som är vän med mig (på den svenska versionen) har jag köpt en lott till. Jag blir gärna vän med fler och byter lotter om det är av intresse. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Fick precis ett meddelande från en toppspelare som sa till mig att sätta min färdigtränade häst i andra tävlingar än de som hennes häst som skulle bluppas vad med i.

Är det något allmänt känt att man ska låta bli att anmäla till samma tävlingar som hästar som bluppas? (av hästens namn framgick att den bluppades).
Jag blev mest irriterad, jag får väl anmäla min häst till vilka tävlingar jag vill. Särskilt som jag inte tyckte att meddelandet var särskilt trevligt, det var snarare en order än en önskan.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

lol, vissa spelare ... :grin:

om jag skulle fått ett sånt meddelande, skulle jag inte göra annat än att anmäla mina hästar där hennes bluppas, bara på ren djävulskap :devil:

mig veterligen finns det ingen sån "regel", man får väl anmäla till vart man vill - ibland har man otur och få tävla med bättre hästar när man bluppar, men det ingår liksom.. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kände just så, jag kunde inte låta bli att genast anmäla min häst till en till tävling hon var med i...
Kanske inte rätt person att göra sig ovän med iofs, om hon ville så har hon extremt bra hästar som skulle vinna tävlingar mot i stort sett alla min hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hej där! Jag blir gärna vän och byter lott :) Heter lanjri på howrse, bara att lägga till mig!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Fick nyss ett meddelande av en tjej som ville att mitt ena tinkersto skulle betäcka hennes tinkersto. Hur tänkte hon nu? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Fick nyss ett meddelande av en tjej som ville att mitt ena tinkersto skulle betäcka hennes tinkersto. Hur tänkte hon nu? ;)

Hehe, samma hände mig en gång också, fast med Hannoveranare, dessutom var den personen inte så sjyst i tonen så inga betäckningar där inte :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Jag tycker att det börjar bli svårare att hitta folk att byta lotter med nu, och det är sjukt svårt att försöka hålla koll på vilka man redan bytt med. Haha, undra hur det kommer vara i slutet av lotteriet då, det håller ju på ett tag:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Hej allihopa! Oj vad många Howrse-trådar ni har hunnit med. :o Jag har tagit en pause från Howrse under en ganska lång tid nu (bara loggat in för att fixa med ridcentret) och jag kan ju konstatera att mina bästa hästar nu ligger mycket långt efter "toppskiktet". x) Jag är sugen på att uppta lite avelsarbete (welsh) igen, men man känner sig ju inte så sugen när de bästa hästarna som finns tillgängliga att köpa inte är särskilt bra egentligen.. :( Är det enda chansen eller finns det de framgångsrika uppfödare som släpper ifrån sig bra hästar?

Kan också nämna att alla som är vän med mig (på den svenska versionen) har jag köpt en lott till. Jag blir gärna vän med fler och byter lotter om det är av intresse. :)

Samarbeta med mig? Mina welshar ligger på strax över 500 :).

Annars kan jag tipsa om att Zingara just har sålt en del welshar runt 500 i gp billigt, men bättre än så tror jag inte att man hittar :).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hej, jag har ganska nyligen registrerat mig på svenska Howrse, heter Frälsaren där haha :D
Ska föda upp renrasiga spanska hästar tänkte jag och jag har kommit en bit påväg!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp