Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Vill fortfarande byta massa massa lotter :D
Är vi inte vänner så heter jag Crossline på svenska sidan :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Jag har nog skickat lotter till alla jag är vän med härifrån nu. :)
Något undantag då någon hade för många lotter redan, men jag skickar på så gott jag kan.
(ThBet, om någon missat mig)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*
Är det någon som skickat biljett till mig men inte fått någon tillbaka så får ni gärna hojta till. Inte meningen att missa någon, men det är lite svårt att ha koll om man fått någon skickad till sig :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Lägg gärna till mig ni som inte är vän med mig än :) Jag kan inte lägga till mer idag... Carice heter jag ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

jag byter mer än GÄRNA lotter med er alla på howrse!:laugh: heter Kashyyyk där! bara att skicka vänförfrågan så byter vi :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Det finns inga dumma frågor säger man men hur i hela friden läggar man till vänner på howrse? Har gjort det förut men nu står det still :P
Tänkte lägga till några nu pga lotteriet :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har en häst som jag tränar till 100 BLUP. Den är över 10 år, har vunnit 20 tävlingar men har inte fetstilat sina 3 bästa egenskaper än? Någon som vet hur man gör så att den får det? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har den gått ridturer som ger färdigheter i de tre bästa? Och har den tävlat i de grenar som ger färdigheter i de tre? Borde vara någon av dem som fattas :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Är det bara jag som får skit i lotterna?
Känns som att ju fler lotter man har desto bättre och roligare saker vinner man.
Nu när jag har bytt med halva världen så blir det färre lotter, 3-4 stycken per dragning, och jag vinner typ energi till hästarna och en halv stjärna, ett husdjur om jag har tur...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Känner likadant, en riktig besvikelse varje gång.. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Även jag får mest skräp. :mad:
Poseidons sadel, molntapp och ÅP är det enda jag fått hittills som jag har nytta av.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Är det bara jag som får skit i lotterna?
Känns som att ju fler lotter man har desto bättre och roligare saker vinner man.
Nu när jag har bytt med halva världen så blir det färre lotter, 3-4 stycken per dragning, och jag vinner typ energi till hästarna och en halv stjärna, ett husdjur om jag har tur...

Misstänker samma. Jag hade 5 vunna lotter, 2 köpta, 10 från vänner, 1 från tävling och 2 från pass. Jag hade alltså maximalt med lotter. Och vann "Staven"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp