Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Att sköta om 1000 häster på en dag är inte heller ett problem om ni börjar använda 2 händer när ni spelar
Det och använd webläsarens funktioner
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag blir så trött på den stora svartsjukan som grasserar här. Är det en hämnd för att ni ej använder tillräckligt mycket pengar till pass eller?
När ni anmäler någon så får vederbörande ej försvara sig utan bara se 1000-tals kronor, som de lagt ner i spelet, bara försvinner. Ni som anmäler och har er, för att ni ej kan vinna med skicklighet, ni får inte det den avstängde medlemmen har förlorat. Det stoppar howrse i egen ficka och ni får inget!
Ja jag är van vid att få mina 20 vinster på mindre än 25 tävlingar och det beror på att de är bra och att jag är en skicklig hästtränare!
Fy skäms på er och tänk er för innan ni skickar skit på andra!
Jag för min del vet inte om jag överhuvudtaget vågar spela mer. Tänk om jag köper pass för 1000 kr och så kommer ni rättrådiga och anmäler mig. jag blir avstängd utan att få yttra mig. 1000 kr till borta, poff!
Fy faan säger jag bara! Skäms!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Gjorde en liten undersökning.

Såhär många hästar har den som toppar rankingen för skötta hästar tagit hand om, först siffran för den som toppar, inom parentes antalet för plats 20:

Tyskland 1800 (923)
Frankrike 637 (239)
Ryssland 986 (559)
Spanien 881 (196)
USA 1154 (75) (nr 2 hade 283...)
Internationella 547 (225) (fast där var det ju 700 nånting när jag kollade förra gången så det var väl en lugn dag igår bara)
Svenska 1052 (168)

Det verkar alltså som att tyskarna är bäst på howrseskötsel. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

mmm... så att som som anklagar spelare för fuskt med 500 skötta hästar borde kanske ta sig i akt för det är inte heller tillåtet med dubbla konton eller att ta över andras konton
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag grinar inte, jag är arg.
Dubbelmoral och skitsnack är nåt av det värsta jag vet.
och jag har inte ens 400 hästar totalt i spelet. jag har mitt konto kvar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

men kan man bi trött eller.. åldra hästen innan man tagit klapp+vatten så den är över 20% - vet inte hur många gånger jag lyckats åldra en häst som ligger 0-2% energi :crazy:
och nu lyckades jag med konsten att när hästen precis vaknat upp med på 95% energi.. att klappa, ge morot och dricka innan jag reagerade vad jag gjorde. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

mmm... så att som som anklagar spelare för fuskt med 500 skötta hästar borde kanske ta sig i akt för det är inte heller tillåtet med dubbla konton eller att ta över andras konton

Nu står jag inte på någons sida men det är väl iaf ingen som anmält någon som har 500 hästar skötta för fusk? :D

Det handlade ju om en ny användare som helt plötsligt toppade listorna, sköter över 1000 hästar på väldigt kort tid samt säger sig bluppa en häst på 13 minuter. Iaf vad jag förstod det som. Och jag förstår att folk börjar bli fundersamma.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag blir så trött på den stora svartsjukan som grasserar här. Är det en hämnd för att ni ej använder tillräckligt mycket pengar till pass eller?
När ni anmäler någon så får vederbörande ej försvara sig utan bara se 1000-tals kronor, som de lagt ner i spelet, bara försvinner. Ni som anmäler och har er, för att ni ej kan vinna med skicklighet, ni får inte det den avstängde medlemmen har förlorat. Det stoppar howrse i egen ficka och ni får inget!
Ja jag är van vid att få mina 20 vinster på mindre än 25 tävlingar och det beror på att de är bra och att jag är en skicklig hästtränare!
Fy skäms på er och tänk er för innan ni skickar skit på andra!
Jag för min del vet inte om jag överhuvudtaget vågar spela mer. Tänk om jag köper pass för 1000 kr och så kommer ni rättrådiga och anmäler mig. jag blir avstängd utan att få yttra mig. 1000 kr till borta, poff!
Fy faan säger jag bara! Skäms!

Jag undrar mest om du verkligen riktar din ilska rätt här, det borde väl inte vara något problem att bli anklagad för fusk om man inte fuskar och Howrse borde väl knappast stänga av spelare bara för de blivit anmälda, utan att kolla upp hur det ligger till?
Jag misstänker de har ganska bra koll på vad som är rimligt att klara på viss tid, de har ju trots allt skapat spelet o möjligheterna för spelarna.

Gissar de flesta topp spelare någon gång anklagats för fusk, utan att ha blivit avstängda för det?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu står jag inte på någons sida men det är väl iaf ingen som anmält någon som har 500 hästar skötta för fusk? :D

Det handlade ju om en ny användare som helt plötsligt toppade listorna, sköter över 1000 hästar på väldigt kort tid samt säger sig bluppa en häst på 13 minuter. Iaf vad jag förstod det som. Och jag förstår att folk börjar bli fundersamma.



tyvärr är det det som har hänt i spelet idag. en spelare har fått sitt konto stängt utan varning och supporten vill inte ge en förklaring.
ease är inte en ny spelare h*n kommer från tyska verisonen och har säkert spelat längre än alla här. 13 minuter låter väl liite snabbt för min del men jag klarar själv att bluppa en på 30 minuter så 10 hästar på en dag är absolut inte omöjligt

begränsingen på antalet skötta hästar kom för att dom i tyska versionen skötte om över 6000 (uppemot 10 000) hästar på en dag
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tyvärr är det det som har hänt i spelet idag. en spelare har fått sitt konto stängt utan varning och supporten vill inte ge en förklaring.
ease är inte en ny spelare h*n kommer från tyska verisonen och har säkert spelat längre än alla här. 13 minuter låter väl liite snabbt för min del men jag klarar själv att bluppa en på 30 minuter så 10 hästar på en dag är absolut inte omöjligt

begränsingen på antalet skötta hästar kom för att dom i tyska versionen skötte om över 6000 (uppemot 10 000) hästar på en dag
Men det är väl inte de som anmälers fel att howrse stänger av någon utan att informera om varför?
Snarare howrse du ska vara arg på, inte de som anmält.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*delvis kl*
Jag håller helt med dig, naturligtvis ligger det på personalen på howrse att kolla upp spelare, det är ju de som har en rimlig möjlighet att bedöma om en person spelar enligt reglerna.

Jag förstår inte att vissa blir så upprörda om de nu själva spelar schysst. Då borde man väl bara tycka att det är bra att konstigheter kollas upp.
Om man inte fuskar bör man naturligtvis inte bli avstängd men det kan ju bara howrse ställas till svars för.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Faktum är att de varnar inte vid avstängning och de låter inte folk förklara sig och i den här tråden är många påhopp på howrse-spelare och orsaken till påhoppet är att de är duktigare, inte att de fuskar
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Faktum är att de varnar inte vid avstängning och de låter inte folk förklara sig och i den här tråden är många påhopp på howrse-spelare och orsaken till påhoppet är att de är duktigare, inte att de fuskar

Ok, så det är bara sätta igång o anmäla folk som är bättre än mig då, så har jag chansen att komma i topp en liten stund, innan jag själv blir anmäld och avstängd utan anledning?

Varför ska de varna om de kommer på en med fusk?
Vad ska förklaras?
Jag misstänker att de som stängs av, faktiskt fuskat och blivit påkomna..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

hmmf, min ena häst är bara 1 tävling från fullblupad, dock har hon ungdomensvatten och är sju år. Grrr, ibland blir man lite irriterad på sig själv :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp