Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kanske var du som anmälde..
Den avstängde spelaren är överkörd och får bara höra att hon kört script,vilket hon INTE gjort. Om nu skype och en normal webbläsare kan räknas som script.
Så snyggve uppför dig snyggt!
PMet du pratar om, pratat med spelaren på skype, oj har jag brutit mot howsres regler..pratat på skype, motsa dig när du ville få det till att ease fuskade för att hon var snabb.
Hon var inte villig att tycka som du..

Nu får du väl ge dig! Vad är det här för påhopp!? :mad: Personen jag hänvisade till i mitt inlägg har jag aldrig anmält, mig veterligen så fuskar inte h*n. Det är väl ingen som har påstått att Skype är emot reglerna, men du läser väl bara vad du vill läsa. Du har uppenbarligen bestämt dig för att ta allt personligt så varsågod och gör det då. Men anklaga inte mig för saker jag inte har gjort. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

vad är det för vits med rosetterna egentligen, förutom att man får, vad det ser ut som, prestige? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har också undrat samma sak. På internationella sidan har de funnits någon vecka och där har följden blivit att antalet överskillade hästar i lätta tävlingar bara för att vinna (och gör det svårt att bluppa unghästarna) har minskat, de bra hästarna försöker numer samla rosetter. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

åh nice - kanske man kan lyckas bluppa sina hornisar utan att det tar en halv evighet nu då :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Nån anmälde precis sin Gypse till samma tävlingar som hästen jag bluppar... Lär ju aldrig bli klar. :mad::p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu får du väl ge dig! Vad är det här för påhopp!? :mad: Personen jag hänvisade till i mitt inlägg har jag aldrig anmält, mig veterligen så fuskar inte h*n. Det är väl ingen som har påstått att Skype är emot reglerna, men du läser väl bara vad du vill läsa. Du har uppenbarligen bestämt dig för att ta allt personligt så varsågod och gör det då. Men anklaga inte mig för saker jag inte har gjort. :cool:

Jag ska stoppa, däremot måste howsre anse att skype är otillåtna script..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Holy simoly, jag vann en hestias gåva på svenska versionen. Helt galet eftersom det var typ tredje dragningen som jag ens brydde mig att köpa lotter till. Hade bara tre lotter i den dragningen. :p

Jag behöver utöka min enhörningsflotta så den kommer rätt lämpligt. Dock har jag bara en hingst och känner inte för att slösa ett pass på en blixt.

Vad tror ni man kan sälja gåvan för? Jag skulle kunna tänka mig att byta den mot ett enhörningssto och något mer, men hur mycket skulle detta något kunna vara värt? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Problemet med hestias gåva är att den är svår att byta eller nått sånt. Du kan inte lägga ut den som erbjudande till någon eller ge den som gåva till någon :P
Så ja den är värd rätt mycket, men svår att bli av med :P
Så det smartaste är väl kanske om du använder den. Eller lånar ett sto av någon, eller hingst.
Vad för ras avlar du på?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Gaaaah, nu när du säger det kommer jag ihåg att ni har diskuterat här om "skicka hästen till mig så ger jag gåvan så kan du köpa tillbaka den om 10 dagar" typ. :p

Nä då är det ju bättre att jag använder den själv. Jag har inte avlat på enhörningar alls, jag köpte en shettishingst (rasen var oviktig) för att se vilka guldäpplen för enhörningar som var på väg att "ta slut" (de begränsade). Enklast vore kanske med ett shettissto så kan jag använda mig av hingsten utan att behöva betala överpris för obluppade hingstar via offentliga betäckningar...

Någon som har ett shettissto som vill sälja mot ett posiedonpack eller liknande? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Eller så kan du köpa en lusse-enhörning av mig och få en betäckning "gratis" :D
Har några enhörningar att välja mellan :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Fler som vill byta lotter? Lägg till mig på howrse, lanjri heter jag där. Då menar jag de som jag inte redan har på min vänlista :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Mhm, vad vill du ha för en sån då? *snål* ;)

Sorry Linta, jag gillar inte paintsen. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha jag gillar inte heller Paintarna, de ser farliga ut i "ansiktet" :P

Jadu, har en massa lussar på min till saluflik, som du kan få relativt billigt.
Eller om du vill byta mot något sm föremål?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu tycker jag att ni är lite kinkiga. :D
Nädå, ärligt talat så har jag tröttnat lite på paintarna också, och gått över mer till appaloosorna... Som ser likadana ut. :p Men med roliga färger!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

It makes me so sad to read such horrible things about me.

Kalaspinglan, I have always answered you and your colleagues nicely and treated you with respect. This thread has been shown to me by a Swedish player who thought I might like to know what people who don't know a single thing about me are talking about behind my back.

I haven't read all of your comments because there were a lot and the first few about me were enough. How can you presume that I am using a program? Just because I am faster than you are? Come play on the German server, it will blow your head off. If you want to see me do it live, you are always welcome to sit next to me ;) As far as I know your friend marwil only lives a few kilometers away, you can have her watch me.

It's true, dreamery and I take care of a lot of horses. Clicking a thousand horses is a work that only takes up 2 hours to the max and I do it during my work-pauses. I can't see anything wrong about that? Everyone is free to do the same.. In the evening I breed a few horses. Not many and not fast. Just because you are slow it doesn't mean everybody else has to be slow too. The same applies to my friend dreamery of course.

Of course I have watched you blup horses too and honestly, you're not doing it right. That's why I get all my 20 wins in the dressage competitions. You on the other hand only get a handful and have to train other, unimportant disciplines to win in other competitions, which takes up a lot of time. But you can't blame ME for that.

I am so glad that I didn't take up you offer about breeding with you, which you have proposed AFTER accusing me of using a program.

Next time you have to say something about me, try doing it to my face if you dare
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

om du inte har gått över till någon annan ras så har jag ett gäng enhörningsston att välja mellan :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Jag har svarat på eases inlägg per Howrse-PM, så jag ignorerar henne (?) inte :p

eyz: Jag har fullblodshornisar om du vill ha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp