Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du hittar den under "ditt kontor", dock måste du ha ett visst antal tjänstgöringsdagar (10 tror jag?) för att få tillgång till den :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

knapp

Tror inte alla förstått det här med att byta lotter:

Jag: Skickade en lott till dig, skickar du tillbaka?:)

Svar: jag gillar helst inte att byta lotter för jag vill ha kvar mina egna men tack


:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Någon som vill köpa eller byta filotes klappar med mig? (du får filotes klapp jag får annat)
Jag har 13 stycken som jag inte gör nått med... Kontakta mig på Thrse
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men alltså vilka konstiga människor det finns.

Detta fick jag precis:

Okej, man kan du skicka till mig? Jag lovar att skicka till dig sedan, annars får du säga till och om inte det hjälper får du anmäla mig.

Vågar man skicka lott till en person som först lovar att skicka tillbaka och sen säger att man får säga till och om det inte hjälper så får man anmäla personen?:crazy::p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Som vad? Det är ingen här som fuskar såvitt jag vet. Tycker det är rätt fegt att skriva anonymt när alla andra av oss är öppna med vilka vi är.

Det har ju tagits upp redan i en tidigare post vad som är tillåtet och inte och vissa av er har ju varit rätt öppna med vad ni gjort och gör i spelet.

Du får gärna tycka jag är feg men jag är inte oärlig och jag vill gärna välja vilja jag har kontakt medi spelet själv. Jag har hela 5 vänner och 20 platser i mitt ridcenter.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Äntligen har lotteriet skärpt till sig för min del!
Hestias gåva + ett herapaket i samma dragning ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Fick också en Hestias gåva idag, men vet inte riktigt vad jag ska göra med den.. xP Jag får kanske skaffa mig en bra enhörning till att börja med.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har du ingen användning för Hestias nu så spara den tills det kommer nåt nytt event där man ska ta bort hornen ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 116
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp