Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL*

BAAAAAAAAAAJS!! Tror ni inte på F*N att jag missade enhörningstiden med EN MINUT!? Satt med alla stona uppe och redo för betäckning och tittar bort ett ögonblick för att läsa ett mail. Och POFF så var tidne förbi.. :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

oj nej! man ska ha koll på klockan har jag lärt mej,inte göra nåt annat;)
kan nån reservera en spansk hörning ?? mummas - Another Cinderella , Tack!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

oj, sorry :o skulle kanske varit tydligare! Haha, tänkte först erbjuda dig 1pass (istället för yhorn) för pengar, men sen ångrade jag mig :p och nu har jag inga kvar iallafall så, hehe.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl*

Okej, jag kör min vanliga drive - jag söker ridskoleponnyer, dvs sådana hästar som ni annars skulle skicka till Frizonen eller liknande. Struntar i om de är renrasiga eller vad de har för Gp (nå över 350, annars får jag tics.. ). Ingen häst med filosofens sten dock. Ålder obetydlig.

Betalar 500e/st.

Reservera hejvilt till nixehen så köper jag. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jaha. Ingen fara, får helt enkelt hitta någon annan som vill göra ett byte ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Ett Y-horn mot 200 000 eq på bytesplatsen? Shit pommes :eek: Vill för övrigt fortfarande byta till mig just det, ett Y-horn! Försöker klara mitt sista mål vilket är "Hitta ett ymnighetshorn genom att öppna ett ymnighetshorn". Någon? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tror det är bättre om du väntar med att öppna yhorn till nästa event, där ett kraven är att du ska just öppna yhorn ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tror det är bättre om du väntar med att öppna yhorn till nästa event, där ett kraven är att du ska just öppna yhorn ;)

Vad är det för event? Och är det något annat än yhorn det är värt att börja samla på sig? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

det är vandrande hästar igen, så det är allt från att rykta hästar, vara med i tävlingar, öppna yhorn mm för att få tag i hästarna :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hmm okej.. kanske väntar lite då. Tycker dock det är skitkul att öppna, blir nästan som ett barn på julafton :) :bump: Vet du förresten när eventet drar igång? Står det på howrse kanske?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

finns på internationella, så skulle tippa på att eventet drar igång nu på måndag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej, härligt! Alltid kul med events, då får man lite att sysselsätta sig med :) (förutom att bara sitta och 100-bluppa sina hästar, måste för övrigt vara det tråkigaste som finns)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

skulle nån hinna reservera en spansk hornis ännu till kvällens tid???
mummas- Another Cinderella!! sku vara toppen!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag reserverade, men vågade inte lämna sidan, brukar nämligen alltid missa tiden själv då:o Hoppas du hann se att där fanns en betäckning iaf:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men vad i h*lvete, nu hängde sig datorn så att klockan precis hann slå över till 18.24 när jag betäckte andra enhörningen :mad:. Det värsta var att jag hann trycka också, så nu har jag en garanterad icke-horning :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack !! jag märkte det! men ingen horning ännu heller.. HUUUR många ggr ska man betäcka innan det lyckas..
så om du ids reservera honom igen e jag glad!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp