Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

pust, så ska man bluppa ytterliggare 2 connemara hornisar, och ser samma j-a julgranar bombardera alla tävlingar de kan få tag på :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl

Suck vad trött jag blir... Fick ett mail av en spelare som ville köpa en paint av mig för att hon tyckte jag hade bra hästar. Jag sa att det beror på hur pass högt GP du är ute efter, mina bästa ligger runt 389 så jag vill iaf inte sälja de med 388 och uppåt. Frågar om hon har kollat på någon speciell häst. "En hingst, helst vuxen, med högt GP runt 389" ville hon tydligen ha.

Suck. Trodde jag hade förklarat att jag inte säljer mina bästa hästar, de vill jag ju ha själv! Så jag upprepar samma sak, ingen med GP över 388. Då tycker hon att "En jättebra vuxen hingst med 388 i GP går också bra. Fast jag var mest intresserad av Flash."

Flash är då en av mina bästa hingstar, med 389,27 i GP :crazy: Den här tjejen kan inte vara så gammal va?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Vad har ni hittat i era fallande stjärnor?
Jag fick en Kronostimer, bra grej i alla fall :)

(Kan man fånga stjärnor flera gånger?)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

har fått 3000e hittills från fallande stjärnor - tror det är som ufon, så det gäller att ha tur ;)

kl

nån som vill hjälpa mig med passköp? :D
reservera en häst till Siri1 för 1 000 000 :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

sorry, har inte ens en åsna :p

kl
idag lägger dem till det mesta verkar det som.. stjärnufon, passfrön att köpa ikväll, yhorns-ufon på Ow's sida, frågesporter...

när hade dem tänkt man inte skulle sitta vid datorn? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag fick ett... HERAPAKET....!!!:eek::bump: i mitt stjärnfall (som kom precis när jag muttrade om att det aldrig kommer... :angel:)!!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag fick Apollos Lyra... Inget jag vill ha, så ska försöka byta bort den :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag fick en krokostimer. va ska jag nu med den till..

sen fick jag ingen hornis heller. skit oxo- så om nån kan sätta sin spanska hornis på Another Cinderella - mummas så e jag tacksam!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Äsch vafan.. kan väl vara lite givmild för en gångs skull. Någon som vill ha en Apollos lyra? Skänker bort den, så först till kvarn! ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL*

Någon som har en fullblodshingst med över Gp 420 som vill sälja mig en betäckning? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp