Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Såklart :angel: Tittade efter dig i min vänlista förut och hittade dig inte så tänkte att du kanske hade ett annat namn men nu hittade jag dig :D Har lagt upp det på bytesplatsen iaf
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Lånar min egna knapp.

Jag hade lagt upp ett byte där jag sökte filosofens för 5te elementet, fick ett mail.

Hejsan!

Jag såg att du sökte två Odödlighet. Jag kan ge dig det men i en annan form för det går inte köpa till att ha i förådet. Men om vi gör så att du säljer hästarna som du ska ha dem på till mig, jag sätter dit Odölighet och jag får 5.e element?

Odödlighet? I annan form? Va?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

låter ju lite klurigt det där;)

kan nån sätta en spansk horning åt Another Cinderella - mummas
ännu före kvällens tid??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tror att hen menar att du säljer hästarna som ska ha stenen till denne och hen använder pass för att stena dom. Och förhoppningsvis säljer tillbaka dom sen. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Ingen som är intresserad av spanska föl? Både med horn och utan, jag orkar inte leka med dom så kan tänka mig att sälja hyfsat billigt:) Över 450 i GP och två y-stjärnor hornisbebisarna har över 360 i GP iaf:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack för hingstarna, ingen hornis idag heller. prövar i morgon igen..

KVÄLLENS FRÅGEROND :

- varför har hornisarna mindre GP?

- vad gör man när ens ängar i ridcentret är smutsiga, eller hur ser man att dom e det? o vad ska man göra för att få dom rena? det står ju nog i den där gula spalten, men hur ska man som sagt få dom rena igen?

- varför lyckas jag inte med målet att leka med 2 föl?? eller jag vet varför jag inte lyckas eftersom jag inte lyckas hålla schemat..men finns det inga andra metoder?? har lekt med massor av föl sedan jag fick målet för typ 2 månader sedan...:confused:

- ser man säkert på fölet att det e en horning?? har skickat iväg nästan alla till frizonen..borde de säljas hellre? har tänkt att de har så dåligt GP men nu läste jag lillamys inlägg o hennes har 360+ ?"vanliga" har ju över 460 o så..

- har nån en fin fjordhingst till reserverade betäckningar? GP gärna över 400 en bit.?

i väntan på svar :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack för hingstarna, ingen hornis idag heller. prövar i morgon igen..

KVÄLLENS FRÅGEROND :

- varför har hornisarna mindre GP?
Gissar att det är för att aveln är lite begränsad och det även är tur inblandat, inte bara pengar/pass

- vad gör man när ens ängar i ridcentret är smutsiga, eller hur ser man att dom e det? o vad ska man göra för att få dom rena? det står ju nog i den där gula spalten, men hur ska man som sagt få dom rena igen?
Kanske finns nåt annat sätt också, men mina får iaf ligga i träda (har dubbel uppsättning hagar så att de som används alltid är 100%)

- varför lyckas jag inte med målet att leka med 2 föl?? eller jag vet varför jag inte lyckas eftersom jag inte lyckas hålla schemat..men finns det inga andra metoder?? har lekt med massor av föl sedan jag fick målet för typ 2 månader sedan...:confused:
Gör du allt i rätt ordning? Har fölen 100% i moral när de är 6mån? Har du provat schemat jag lagt ut tidigare i tråden (jag lyckades inte heller med målet innan jag fick tag på det)?

- ser man säkert på fölet att det e en horning?? har skickat iväg nästan alla till frizonen..borde de säljas hellre? har tänkt att de har så dåligt GP men nu läste jag lillamys inlägg o hennes har 360+ ?"vanliga" har ju över 460 o så..
Vet inte om jag förstod frågan riktigt, men alltså, hornisbebisarna har ju horn när dom föds, annars är dom bara vanliga:) Man får ju ganska bra betalt av o skicka dom misslyckade till frizonen, tror inte man får bättre betalt om man säljer,

- har nån en fin fjordhingst till reserverade betäckningar? GP gärna över 400 en bit.?

i väntan på svar :)

tiosmåtecken
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL*

Någon som har en box över i sitt center? Behövs till ett föl. Morötter är ett måste! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag tycker att de vandrande hästarna kan komma till svenska howrse nu :D Har spelat lite på mitt internationella konto nu bara för att testa hur eventet är. Gillar när det händer saker! Kan bli svårt dock att samla alla hästarna, bland annat verkar det som att man måste få en hel hög med enhörningsföl för en av hästarna...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Fasiken vad frustrerad jag blir när klockan på spelet inte ändras från 24.00 till morgon hahahaha GAH:angel::cool::D

Skuggan_
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kära Skuggan_! Det beror på om du är lättlärd eller trögfattad. ;)

Nä, men det är klart du kommer lära dig! För mig tog det i alla fall någon månad innan jag började begripa något sånär vad jag pysslade med. :D

Haha det är nog lite både och;):D Hoppas hoppas:laugh:

Skuggan_
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hjälp en senil Therese... Jag har varit borta från spelet tillräckligt länge för att ha hunnit glömma bort om ett sto (dödligt) klarar av en fölning efter att hon fyllt 25? Vill ju inte ta kol på henne, men jag skulle inte tacka nej till en sista avkomma efter henne. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp