Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ok. Tack för svaret. :)

Angående moroten så försökte jag mata en pålle med en stooor morot igår. Det tog nog inte 30 min, men det tog en bra stund. :p
Sen är hästen inte så stor i munnen heller och vill ta små, små tuggor.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Ahhh.. hamnade på plats 102 i veckans Grand prix, ingen fontän :( Inte undra på att jag hade så lite energi på hästarna efter klapp, morot och dricka i morse.

Behöver bättre hästar till nästa veckas Grand prix - yay -_-
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl*

Ingen här som spelar med Fullblod och inte sysslar med inavel? Söker en hingst att köpa eller låna för betäckning, över 418 Gp. Desperat här ju! :(:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Ahhh.. hamnade på plats 102 i veckans Grand prix, ingen fontän :( Inte undra på att jag hade så lite energi på hästarna efter klapp, morot och dricka i morse.

Behöver bättre hästar till nästa veckas Grand prix - yay -_-

Och jag glömde anmäla förra fredagen, så jag var utan fontän hela veckan :p Men den här veckan kom jag på plats 49 så nu är ordningen återställd :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

äntligen!
på sista försöket klämde lånestoet fram en hörning! o vad fanns i y-hornet..några rovor o några åp, 1000e o en sköldpadda.:mad:inget klokt alls.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl*

Gud. Alwarion verkar ju vara en väldigt sympatisk prick. Verkligen. Jättepassande som moderator.. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

En diskussion på DV.

Hon uttrycker sig väldigt illa om nybörjare och på flera vis väldigt osympatiskt. För min del får hon gärna elitspela hur mycket hon vill, men fortfarande så kan hon hålla det för sig själv och kanske inte ska sitta som moderator om man inte tål att svara på frågor och anser att nybörjarspelarna inte hör hemma i spelet.

Otroligt tråkig attityd.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

DV = ? :o

Jaha, det låter ju inte speciellt kul. Det förstör ju spelet lite om några anser sig vara bättre än alla andra och ser ner på de som inte kan lägga ner hur mycket tid och pengar som helst.

Jag för min del skulle i och för sig inte vara speciellt stolt över att inte ha något liv förutom Howrse... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Dayveiws. :)

Det som retar mig är att hon är moderator, använder samma nick där och uttalar sig illa i en tråd om Howrse. Jag tycker det stinker. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej. Jag försökte hitta tråden (:angel:) men jag var nog inte så bra på att leta :D Är det som du säger så är det riktigt dåligt gjort!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag själv skulle nog inte ha tålamod att vara moderator på det forumet, för många unga personer med dumma/knasiga frågor, stavfel och de som leker forumpolis och tar till grovt med utroppstecken med de som råkar göra fel. :crazy:

Men om man nu väl har rollen så har man accepterat det och ska inte vara "elitist" på det sättet :/
Håller med snyggve, skicka länken till någon av de andra moderatorerna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp