Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej, då reserverar jag en häst till dig för 4 pass, och så ger jag dig paketet som gåva när du köpt hästen:)

Vad heter du på howrse förresten?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Zebrorna finns som husdjur och har gjort det ett tag :)

KL
Jag grattar också alla, gratta tillbaka tack :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hur mycket ska man ta för en häst med 5e elementet? Jag tycker inte de är speciellt kul, satte elementet på ett par hästar bara för att jag vann dem i septemberkalendern. Sålde en häst med element idag och fick 9000e för den, såg efteråt att en spelare erbjudit sig att köpa hästen för 20 000e :p Så jag erbjöd henne att kolla på en annan häst jag har som också har 5e elementet, dock med sämre GP. Fick frågan nu vad jag vill ha för hästen. Vad tror ni? Vill inte få dåligt betalt samtidigt som jag inte bryr mig speciellt mycket om den hästen (har inte lagt ner några pass eller något på den).

Hur mycket kan jag ta?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Dumt! Bara att fortsätta... Det är så sjukt många hornföl man måste få :crazy:

Jag lyckades dock få ett på andra försöket! Ett sto dessutom, så nu är det bara att köra på. Är otroligt tacksam för att jag fick behålla fölet efter LillaMy84:s hornisar! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Stackare. :(
Själv hade jag gjort mig av med alla mina enhörningar, så jag fick skaffa ett par nya. Av tre ston som betäcktes så blev det faktiskt en liten hornis. Vilken tur att det är större chans att få enhörningar nu mot sist när jag höll på med dem. Annars hade jag inte ens gett mig på att försöka få hem den där nomadhästen. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

glöm inte att man har 4 betäckningstider nu under dagen ;)

---
2 försök, ett hornföl :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Missade förra tiden så jag är tacksam över att det är extra tider nu :)

Har lånat ett gäng enhörningar från världens bästa Angels 65 :bow: Har satt trollspön på allihop, hoppas det ger resultat :angel: Har även som mål att avla fram en enhörning, och ett y-horn (som är belöningen) skulle inte sitta fel nu :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har bara två kringflackande hästar kvar nu :)
Tycker nästan att det är tråkigt att man får horn på 1/4 nu ist för 1/5 som förr. Nu är det ju ingen utmaning alls ju :P
Fast det är iofs grymt bra för min Lussehornsavel, men ändå :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo, det vet jag :)
Men dessa pälsar var bland hästpälsarna, inte husdjuren... därför jag funderade :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

wut, det hade jag tydligen missat helt.. det gäller väl bara isåfall under detta eventet? :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp