Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Japp det är det.
Samma med 4 betäckningar, kommer gå tillbaka till två sen när eventet är klart :)
Tack och lov! Mina ston kommer avlida om de skall betäckas 4ggr om dagen ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Självklart lyckades jag missa den här betäckningen med 1 minut! Morr...
Skyller på min vän som pratade för mycket med mig. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

En dum fråga, när jag är inne på sidan "Mina hästar" finns det en knapp till höger där jag kan skapa ett stuteri. Men vad är egentligen ett stuteri, är det att jag får dela upp mina hästar i två flikar (skulle verkligen behövas :crazy:), eller är det bara att jag får vara med i den där katalogen över rasstuterier? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Vad gör man om man blivit blåst av spelet?:mad:
Haft ett byte på byteshandeln som jag fått meddelande om att någon accepterat, men har inte fått mitt y-horn och det jag bytte bort har jag ju inte fått tillbaka heller:mad::mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kolla historiken (numer kan man ju kolla historiken även för SM-föremålen) och får du ingen klarhet i det så kontakta supporten.

KL
Missade förra enhörningstiden, men den här fick jag 2 enhörningar av 4 ston med trollspön. Lite mer generösa kunde de gott vart :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kolla historiken (numer kan man ju kolla historiken även för SM-föremålen) och får du ingen klarhet i det så kontakta supporten.

KL
Missade förra enhörningstiden, men den här fick jag 2 enhörningar av 4 ston med trollspön. Lite mer generösa kunde de gott vart :angel:
Hur gör man det?:o

Jag är inte alls bitter att jag lät mina ston föla igår när båda visade sig vara hornisar:mad::p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
Jag fick nyss detta meddelande:
"
hoppas d inte tar detta som tigg ) me jag behöver verkligen ett pass, måst eköpa äffärsnyckeln, för edt är en häst på aktion som e till mig,å det e en annan som håller på å bjuder å det ät 10 min kvar! snälla )
kan du ge mig ett pass, asså du smsar in "OWL" till 72225 å så koden du får tbx ger du till mig, jag kan nämligen nt göra det (
isåfall e du bäst! behöver verkligen ett pass, för det första man köper får man ett till å d har jag råd..snälla"

Ska jag INTE ta detta som tigg??:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag fick precis samma meddelande! :p

Tänkte rapportera, men sen kunde jag inte tydligt utläsa i reglerna om detta var något man kunde rapportera eller om de tycker det är onödigt och bestraffar anmälaren? Hmm. Frågade en moderator, men har ej fått svar ännu. Tycker att det tydligt borde stå i reglerna t ex "Tiggeri är otillåtet och bestraffas".
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag fick ett exakt likadant till, en timme senare:crazy: Hoppas du får svar från Mod. Jag vill gärna veta svaret sen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Tigg-meddelande:

Har grattat alla jag har med i min vänner-lista idag också, gratta gärna tillbaka något till mig. Supero i spelet.;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Ni som har koll, hur många y-horn behövs det för caesar? Jag inte annat än vad man får per horn och hur många man har hittills:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det har jag för mig att det står? Tiggeri är i vilket fall förbjudet och ska rapporteras.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

leka och tävla tar ju sin lilla tid
jag får 0.39p för varje tävling, och 0.28 för att leka -_-

inga hornisar nu på förmiddan :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Suck.. tre betäckta ston - ingen enhörning.. :(

Tackar och tar gärna emot några gratulationer till! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
243
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp