Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

det kan ta ett par dagar innan hälsan är på 100% igen, ibland har jag glömt natta min hästar, så hälsa/moral/energi sjönk rätt snabbt dagen efter, tog ett par dagar (uppåt 5-6 åldringar iaf) innan hälsan kom upp till 100 igen.

men det är bara till att lägga den innan 22, ge den lagom mängd mat, och inte vara under 20% energi när du åldrar/lägger den :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det har jag för mig att det står? Tiggeri är i vilket fall förbjudet och ska rapporteras.

Jag rapporterade båda meddelandena, och fick nu från OW att personen bestraffats.. och när jag klickade på avsändaren så finns "den inte längre i howrse" Känner mig lite elak. Men hoppas att ingen yngre spelare faktiskt hann skicka något pass till personen..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
Om jag har räknat rätt så behöver jag bara 22 gratulationer till ;) Går igenom hela min vännerlista för andra gången nu :P

Är det även någon som har ett shettisenhörnings sto att låna ut? sjävlklart får ni tillbaka hornbebisarna om det blir några..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
Ingen som kan hjälpa mig med passköp? :) Heter Thrse. reservera för 360 000.

Gratulera mig gärna också :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Vill gärna ha massa gratulationer! Heter lanjri på howrse :) Har gratulerat alla på min vännerlista nu, puh.. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Meh, nu går det inte bra med hornisarna igen... Fått 1 hornföl på 7 försök. Hoppas på mer tur ikväll!

/zassoo, som nästan kom försent till bussen imorse för att jag var tvungen att betäcka enhörningar klockan 06:23... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Och jag missade 18.23-betäckningen! :eek:
Stackars mig... Morgonens och förmiddagens betäckningar gav bara dumma hornlösa föl. Och jag som slösade fruktbarhetstrollspön på dem. Hmpf. :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Gratulera även mig :bow:

Vet att flera av er har gratulerat mig, ska sitta hela kvällen och gratulera tillbaka :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Det stör mig lite att de gjort det mycket svårare att få hästarna på den svenska jämfört med hur det är på internationella. På internationella ger varje tävling 2.5 poäng, på den svenska är det bara 0.44... Det är flera av hästarna som är mycket svårare att få nu
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl

Jäkla skit också. Bredbandet strulade precis när jag skulle betäcka min enhörning, så jag fick använda mobilen istället. Tror ni inte då att hingsten jag väljer preciiiis hinner bli tagen av någon annan och jag kastas tillbaka till mina hästar. Och då gick tiden ut... :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

mitt internet har gett mig ett par hjärtattackar med ibland då jag uppdaterar så att klockan står på den minuten.. och så uppdateras den inte utan bara står där och snurrar :p

4 betäckningar idag, inte en enda hornis! få hoppas på bättre tur imorrn, dock så börjar min dam bli lite gammal med, över 21 nu :crazy:

--

@Mirtai - beror det inte på vilket antal hästar man har? Ju mer hästar, desto mindre poäng per tävling?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja fy vad nervös man kan bli ibland :p jag ska försöka imorgon igen 06:23...

Angående tävlingspoängen så tror jag att du har rätt. Jag får 0,55 poäng per tävling, har runt 58 hästar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
243
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp