Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag har 87 hästar, vilket ger mig 0.37 poäng per tävling :crazy: är inte ens uppe i hälften ännu, trots att jag har gått igenom alla hästar idag, suck.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag var med i över 350 tävlingar för att få min kringflackande häst.
Min avelspartner fick 0,1 för varje tävling, så hon var tvungen att tävla 1000 tävlingar :D
Stackarn, fick hjälpa henne med det!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har skramlat ihop fyra hästar nu, Lucy, Capác, Cochise och Columbus. Kommer få fatt i Ramses också.

Frågan är ju om det är värt att slösa en herrans massa Åp på att få NIO Enhörningsföl? Helt sjukt många... Men en Gudomlig Kuse vore ju trevligt förstås... Hmm...:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Borde man inte kunna få mer poäng då om man kanske säljer av lite hästar? Till tävlingarna alltså!
Typ till en kompis eller så, för jag fick den hästen ganska snabbt och jag hade inte så många hästar :idea:

Sitter i skolan, men ska försöka betäcka nu vid tio ändå:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Gratta gärna mig idag med, har fortfarande inte lyckats få gratulationshästen!:p Ska gå igenom vännerlistan igen om någon mer behöver.:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

0 horn av 10 (16 med spöt) möjliga än så länge, verkar som mina ston är på strejk :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Alltså jag har försökt 100-bluppa mina två avelshästar nu i 100 år känns det som, behöver bara vinna lite fler tävlingar så är det klart. Men INTE EN ENDA TÄVLING vinner de knappt, vad är det för super-elit-hästar som är med hela tiden egentligen?? Jag blir idiot! :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

är det någon som har en fjordhingstenhörning som jag kan tigga privat betäckning från? 100 bluppad är det enda jag har som krav :p

(folk hinner ju ta dessa 100 bluppade hingstar timmar innan enhörningstiden kommer, blir så irriterad :mad: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
241
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 064
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp