Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ah, det gick inte att reservera för mer än 1 000 000, så jag reserverade två ^^
Men du har köpt ditt pass nu då?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Gött det :)
Haha tyckte det var festligt att du får ta hand om lilla klara nu, jag har haft henne en stund så tycker hon borde få vandra vidare :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha ja men 4 pass vill jag inte lägga på en ras som jag inte håller på med :p håller tummarna att mina spanska ston ger mig hornföl ikväll :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

sådär, då har man äntligen lyckats få tag på Cápac.
Om jag inte får nån enhörning idag, så vet i tusan om jag orkar hålla uppe detta tempot för att få alla kringflackande hästar :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Alltså jag börjar bli jäkligt less nu... På 14 betäckningar har jag fått EN enhörning. 1 på 4 my ass, liksom... :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

typ :crazy:

dock är jag inte förvånad, randomizer brukar vara emot mig när det gäller :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tror du får byta ras snart zassoo :)
Jag fick tre föl ikväll jag, så nu är det bara att bluppa lite tills 22 betäckningen. Synd bara att det inte finns några bra tävlingar :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag har gått igenom min vänlista o grattat alla, gratta gärna tilbaka:)

nu fick jag äntligen en GP biljett i y-hornet. hur o vad skall göras?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Haha, fick mig ett gott skratt såhär på kvällskvisten. Köpte en random häst för att jag bara var en lektion från att få Columbus. Så jag köpte hästen, tog en lektion och sen så dumpade jag den i frizonen. Behövde den ju inte mer. Då fick jag detta mail:

"Varför i hela denna värld skickade du Caer Muerto Till frizonen?? Det var en fin häst ju!"

Ja, vill du inte att den ska hamna där.. så sälj den inte då! :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
Senaste omgången fick jag 2 horningar utan 6, har tre ston och använde fruktbarhetstrollspön som låg och "skräpade" :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*knapplån*

På internationella versionen fick jag 24 st föl utan horn på 8 hornisar... Tycker det är har blivit svårare att få hornisar, avlar som en galning på svenska nu säer jag bara. Enda problemet är att jag har färre enhörningar här haha. Men samtidigt har jag iallafall en snudd chans att få Jade jämfört med internationella
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

woho, fick iaf 1 horning av 3 den här gången :D och ett sto dessutom, har bara fått hingstar tidigare..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Gammelkärringen har äntligen klämt ur sig en hornis! :banana:
(Det tog "bara" drygt 32 år och 14 betäckningar...)
Så nu har jag fått 6 hornföl. Hoppas att det lyckas bli ett par till imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp