Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Och mina hannoveranare kniper igen ordentligt! Inte en endaste hörning på 10 försök...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som är intresserad att byta något mot en filosofens sten?? Råkade byta till mig den av misstag, kan man säga, vill inte ha den :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag vill gärna byta, kan erbjuda ett hera paket om du är intresserad. el om det finns något annat du vill ha så kan jag se om jag har det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

om du menar de som finns på Ridcenter rankingen, så menas det med att dem har 7 eller mer Gudomliga hästar installade på sitt ridcenter. (tror det var 7? nåt nummer var det iaf :p)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Byte fixat med Otherwise :)

Nån som är intresserad av mina hästar till salu? Ta en titt vetja :idea:
(pris kan diskuteras)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Meh !! :eek: jag vill också ha hornisar :cry:

Blev äntligen klar med tävlingarna nu i alla fall...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Samma här, har blivit ofrivillig uppfödare av akhal-teke nu då jag satt tvillingar på min varje gång, 6st hornlösa står i mitt stall... men dom är ju så söta, har iallafall fått välja färg :D

Ja, och så en hel drös andra i diverse raser som fått flytta då... försöker samla på mig ston nu så jag kan betäcka fler varje gång...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag skickar alla hornlösa till frizonen... Förutom två som fått bli kvar för att de hade roliga färger :o:angel:

dramatik: Visst är det kul... Nu hatar jag enhörningar ännu mer :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag brukar ge dom en chans att bli sålda sen åker dom... :D
Sparade alla dom där 6 för dom kom från herapaket, får se hur länge jag orkar med dom :p

dramatik: 1 av 16 var sjukt illa... hur hinner du betäcka 16st:eek:, även om man har flera fönster...!? Jag är imponerad iaf :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

1/6 :grin: (3 i förmiddags, och 3 ikväll)

jag har en hel jädra drös med föl nu.. 28 föl, varav jag har fått 2(!) hornföl sammanlagt..
(granted, ett par av dem är tvillingar, men seriöst.. en chans på 4 märks inte här.. :crazy:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha ja men jag orkar inte :p Vet inte hur mycket man får för spanjorer med uselt GP heller, skickar jag dem till frizonen får jag i alla fall 1000e :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Haha, fick mig ett gott skratt såhär på kvällskvisten. Köpte en random häst för att jag bara var en lektion från att få Columbus. Så jag köpte hästen, tog en lektion och sen så dumpade jag den i frizonen. Behövde den ju inte mer. Då fick jag detta mail:

"Varför i hela denna värld skickade du Caer Muerto Till frizonen?? Det var en fin häst ju!"

Ja, vill du inte att den ska hamna där.. så sälj den inte då! :p

Apropå det, tycker ni att det är taskigt att köpa hornlösa föl med ehföräldrar för 500 och sedan skicka dem till frizonen för 1000? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nä, uppfödaren får väl skylla sig själv att h*n inte satte ut dem för mer än 1000e :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nänä, alltså jag menade av 16 möjliga totalt under spelet (har försökt 3 el 4 gånger) så har jag fått en enda:p

knapp


1/4 chans på enhörningar märks verkligen inte här heller. Det var lättare innan...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp