Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

1/3 - sammanlagt har jag fått 3 enhörningar dessa dagar sen eventet började :crazy:

jag använder nu min fjordsto som har MA, men är över 30, så får nog använda ett par svarta orkideér, slipper iaf göra av mig med åp :p

å andra sidan, det blev lättare att tävlings bluppa mitt connemarasto, i och med alla tävlar med sina hästar, och många av dem ligger på 350 i gp :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle kunna skicka en privatbetäckning till ditt travarsto, men min kille har bara GP på 381.:D

Förövrigt är jag också trött på enhörningarna. Har bara gjort ett försök om dagen, orkar inte sitta med det. Har lyckats få ett enhörningsföl och nu börjar stoet mitt bli gammalt.:p

Din hingst gav mig en liten sto-hornis!!! Tack :bump:
2/3 idag, och den sista har inte fölat än :love:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag får göra ett byte igen om 5 timmar, så om du vill kan du få equus i utbyte? :) Jag har SM-föremål också, men inget jag vill byta bort just nu :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har redan bytit till mig en Orkidé så det behövs inte längre, tack ändå :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Den sista blev ingen hornis, men iaf 2/3 igår :)

Gaah, får krupp på folk som mailar på hästar till salu... ex:

"Kan du sänka till 1pass?"
"Kanske, hur mycket equus kan du ge?"
"Hur mycket vill du ha?"

Det var ju jag som frågade först, händer gång på gång! :devil::angel:
Kanske ska äta frukost nu...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Köpte just ett enhörningssto för 20 000 :eek: Någon måste väl glömt att trycka dit passet när dom la ut den (eller glömt en 0:a), vilken miss :eek: Vuxen är den också...
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ÅH så härligt att se att någon har klämt sig in i topplistan för paint och spräckt Alwarions skittråkiga monopol! :D :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jaså? Vem då? Håller med om att det vore bra för paintaveln med lite fler uppfödare i toppen! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

dagens mail:
"hej jag brukar beäka med din hingst Tyke. jag undrar om jag kan få köpa honom för 45000. :D "

åhåjaja, gillar att folk överhuvudtaget ignorerar det man skriver på sin presentation -_-


fick iaf 1/4 enhörning i förmiddags.. 5 kvar!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Är det nån som har koll på vart listan med allas howrse/buke användarnamn tog vägen, letade runt lite i tråden men hittade den inte... skulle vilja se den igen :idea:

Har en häst ute för 100 000, får ett mail "Får jag köpa den för 500:D" :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vi får göra en ny lista kanske?

Vem var det som behövde lusitanohornbetäckning btw?
Fick 4/6 horn denna betäckningen :) Går framåt med stora steg i hornaveln :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, ska vi göra en ny lista? :)
Mitt lusitanosto fick en hornis till idag!! fick en igår med ju :love:
Det artar sig!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Namn på Buke - Namn på Howrse:

cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri



:bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha lusitanos is the shit om man ska ha hornföl ;)

Namn på Buke - Namn på Howrse:

cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har 4 st än så länge, behövs minst 4 till! (får jag 4 hornisar så har jag 99 poäng :p)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du kan ju testa några av mina enhörningar?
Men då får du sälja dem åt mig sedan, för genetiskt så kommer jag inte ha någon nytta av dem om ett tag utan då måste de säljas när du är klar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp