Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Lusitano is verkligen da shit:eek: mitt sto har fått TRE på raken nu!!
Och inte har jag vågat lägga på herapaket heller, för hon fick ju nyss... hon har ju fått två på raken.... :rofl: och så får hon ett TREDJE!!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo men jag har ju typ en miljon med lusitanos nu, får ju hingstar hela tiden. Men jag och min avelspartner gör ju som så att den med bäst gp får bli hingst. Och nu har suichelle fått de med bäst gp på sista tiden så jag har gjort mina till ston oftast :)
Vi har snart den första andra ystjärnan för lusitanohorn btw :D
Var mitt sto som fick fram den första ystjärnan *skryt*
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

En enda ynklig hornis saknas nu... Fast egentligen är det ju inte ens en hel, utan en del av en hornis. :p
Måtte den sista komma imorgon, annars blir jag ledsen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL*

Noll horn på åtta försök. Nu lägger jag ned, mina Åp är för viktiga för det här! :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nån som kan hjälpa mig lite..Fastnat på mål 53: Skicka en häst till himlen.
Klickade sälj och skicka till frizonen men det va tydligen inte så man skulle göra!?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du måste missköta din häst så pass att hälsan går ner till noll. Så hästen dör och sen kan du där välja att skicka den till himlen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Om jag minns rätt så får man en pandoras ask för besväret - så man kan återuppliva hästen igen om man vill. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Stämmer bra :)

Fick 2/4 horn denna betäckningen, orkade inte kliva upp imorse och betäcka så är rätt skönt att ha denna 10,58 betäckningen :D
Men hinner knappt bluppa fölungarna tills det skall betäckas igen. snacka om I-landsproblem :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Wohoo, fick ett till UFO med en poäng för Khan, så nu behöver jag bara 2 hornföl till! Blir 100 p exakt då. :) Nu ska jag bara lyckas avla fram fölen också, håll tummarna ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag sällar mig till skaran med hornisston som strejkar - 1/15 igår och idag :devil:
Så nu är jag 2p från att få vandringshästen, och nu tog tiden slut :crazy: Och jag som rusade från jobbet för att hinna till 10:58 betäckningen :angel:;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Åhh, behöver bara åldra min hingst en gång till så är han 100-bluppad. Någon vänlig själ som har lust att skänka mig ett ÅP? :o :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp