Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
_CorpseBride_ - Supero
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ghaa, har 2 poäng kvar till att få Khan, men hur fasiken ska man fixa det? Har ett sto med föl i magen jag inte kan åldra fram då ÅP är slut :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ptja, enda sättet är att få ett hornisföl till... Om du inte har tur och lyckas få två Khan-UFOn förstås. ÅP:n kan jag tyvärr inte hjälpa någon med för mina är också slut :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Vart är det man går för att göra om diamanter till pass nu igen?:confused:
Har gjort det en gång men nu står det still, eller... kan man bara göra det om man handlar på en gång?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Fick svar på min egen fråga, läste i forumet att man bara kan använda det på SM inte göra om till "rena" pass...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Är det någon som kan hjälpa mig med ett passköp? Reservera en häst till Otherwise för 320 000. Skulle vara super!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Hur tänker man när man lägger ut ett byte och erbjuder ett nyx-paket och det man vill ha är TVÅ nyx-paket?? :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hej!
hittade inte min fråga om GP längre.
fick alltså äntligen en biljett till GP tävlingarna i ett y-horn.
hur gör jag nu??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det ska finnas en pokal tävlings knapp numera i mitten av tävlingarna (där du trycker för att anmäla dina hästar till tävlingar)
Tryck på den med hästen du vill delta med, och anmäl dig sedan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp