Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Nehe, ingen som hade ett ÅP till övers tydligen.. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som har en gulblack fjording (enhörning) som dom vill sälja :laugh:
Helst sto, och inte så gammal. Föl går också bra... kanske hingst också :p

edit: kanske hittade en nu efter att ha dammsugit stuterierna, har mailat... :P
edit 2: Nej...
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jaha! Det har jag inte sett, tack så hemskt mycket!! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Finns det nåt enklare sätt att leta efter hästar förresten? tex som nu om jag vill hitta nån som har en gulblack enhörning :p
Var besvärligt att leta bland stuterierna, för när man går därifrån börjar den ju om från början...:cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

JIPPIE!! :banana: Sista hornisen fixad!! :banana:

Nu ska jag bara logga in två dagar för att få sista hästen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Taaack! :D

Pojkvännen börjar tröttna på att jag bara pratar om enhörningar hela tiden... :angel: Haha! Men nu slipper han det :D

Hehe, btw så kommer du se vilka tjusiga namn jag gav hornisarna :p De fick heta Yes, Grym, Jippie och Tjoho! (speglade inte alls min reaktion när jag fick dem :angel:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha, den enda jag lyckats få heter också Jippie!! ;)

Är det någon som spelar på internationella som har lust att bli min vän där? Heter Mirtai :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha jag förstår din pojkvän. Eller snarare jag har en sån jag också. Som suckar och tittar skeptiskt på mig när kl börjar närma sig enhörningstid.
"ska du idka enhörningsporr nu igen?" säger han och flinar :D

Diggar dina namn!! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha, den enda jag lyckats få heter också Jippie!! ;)

Är det någon som spelar på internationella som har lust att bli min vän där? Heter Mirtai :)

Haha ja men det är ju ett jättebra namn! :D

Haha jag förstår din pojkvän. Eller snarare jag har en sån jag också. Som suckar och tittar skeptiskt på mig när kl börjar närma sig enhörningstid.
"ska du idka enhörningsporr nu igen?" säger han och flinar :D

Diggar dina namn!! :D

Hehe, ja han tycker framför allt att det är väldigt orealistiskt med enhörningar. För att inte tala om att man kan göra dem odödliga! :eek: Men han har förståelse för att jag måste få nörda mig lite, han nördar sig med Battlefield och andra spel så då får väl jag spela hästspel :D
Haha fint uttryck, enhörningsporr :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Tjingeling!!

Har inte varit inloggad här sedan typ januari, och inte spelat Howrse på en halv evighet. Fick sug efter det för ett par dagar sedan, så nu är jag igång igen. :D

Har ju hänt lite sedan sist! Flera nya raser och ÅSNOR. Åsnorna fastnade jag för, så nu har jag köpt in ett gäng. Kika gärna in, heter Lohna där också (svenska).

Är det någon mer som avlar på åsnor här? Samarbetspartners är inte så dumt att ha. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
Tjoho! skulle precis betäcka ett enhörningssto när jag fick ett ufo med två poäng till Khan :bow:
Om någon är intresserad av en gravid hornis och vågar chansa så vet ni var jag finns ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

herre min skapare, 2/2 :eek:
*nyper mig själv*

bara 2 hornisar kvar, och kanske har man en chans att få Jade, kanske..

----

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
_CorpseBride_ - Supero
Ces - Siri1
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Yay! Idag är nog min turdag.
Fick en Jade imorse när min kära avelspartner betäckte :O :D
De sista 2 poängen kom farandes i ett ufo så snällt.

Och sedan nu sista betäckningen, så fick vi äntligen Två y-stjärnor på våra lusitano hornföl i dressyr. :love:
Först på hela servern :banana: :banana: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 063
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp