Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag har en bugg i en av mina hornföl :D
När jag bläddrar till den så står det alltid att howrse håller på med underhåll.
Den är alltid några timmar gammal, går inte att åldra, men drar åp:n.
Vad lider den av? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

HAHAHA! När jag läste det så tänkte jag att "Det där kan inte vara någon annan än Alwarion." Letade upp tråden och mycket riktigt. Vem annars? :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

En liten enhörning ifrån nu, sååå irriterande :angel:
Trodde jag skulle bli klar vid 10.58 men icke! Måste jag ju avla ikväll igen... SNARK!!
Har snart avlat ihjäl två MA-ston :o och mina andra två börjar också bli gamla... 12 hornisar står för tillfället i mitt stall :rofl:
Men snart ska dom säljas!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Visst var det lite kul? :D Jag är inte ofta skadeglad men det där var fasiken rätt åt henne.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men alltså, hon borde ju inte få hålla på så där, det är ju pinsamt! Hon är ju moderator liksom :O
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det är det jag tycker också, är man moderator så ska man inte bete sig som en otacksam unge på forumet... Framför allt inte när det är så mycket barn som läser där, hon ger ju signaler att det är okej med sådant beteende.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Verkligen!!
Hade jag varit "den som bestämde" över spelet/forumet så hade jag blivit tokig om mina moderatorer höll på så där!
Hur gammal är hon?? Och varför får hon ens vara moderator??
Jösses!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Håller verkligen med!

Nu köpte jag yhorn för mina diamanter och fick dom sista poängen för kahn, orkade inte avla en gång till (behövde bara ett horn till, men vatusan) :p
Så snart ska jag också få en Rubin :bump::banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Håller verkligen med... Hon är tydligen 24 år, alltså tillräckligt gammal för att kunna bete sig ordentligt.

cambodia: Tjoho! :D :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Skulle någon kunna hjälpa mig med passköp? 200 000 e till Spryssla i så fall :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tack! Köpt och reserverat tillbaka. Vill du ha tillbaka din sedan? :) Jag vill inte ha tillbaka min, skönt att bli av med den ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*knapplån*

En Rubin är bättre än ingen gudomlig alls. Om det förstör hennes kollektion så kan hon väl sälja någon. Är helnöjd med min Rubin, även om jag hade hoppas på Jade. men råkade försova mig med fem minuter lol
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ok, tack! ska försöka!
jag börjar bli lite less på spelet nu..igår åskade det som bara den, vågade inte öppna datorn alls. hoppas spellusten infinner sej!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ang Alwarion så skrev jag ett inlägg om henne i samma tråd och påpekade att en moderator borde föregå med gott exempel... Anmälde även inlägget hon skrev.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 062
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp