Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

målena börjar bli bara alltför svåra. har kört fsat helt.. vet nån var man hittar hemliga sidan 2?
o sen skulle andra målet vara att få en reserv på över 70000.. o de där jävla fölen som ska lekas med...blää.

Hemliga sidan nr 2 hittar du instruktioner till på Alwarions sida. Om du bara ska ha pengar till att klara ett mål så kan du bara reservera en häst åt en annan spelare för summan som fattas, så validerar du målet när hästen är köpt och köper sedan tillbaka en annan häst för samma summa som du sålde en för:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Nån som har lust att hjälpa mig med passköp och reservera en häst för 807 700:)?

Öppnade precis ett y-horn..

MF-träns
800 Equus
5 rovor
6 äpplen
3 åldrandepoäng
4 poäng för varje kringflackande Caesar
3 poäng för den kringflackande hästen Khan
:grin: Känner verkligen att det var värt det där passet, får ju bara såna skithorn:mad:

Jag råkade köpa mig en häst också, så nu är summan 782700 ifall nån hade lust att hjälpa mig:o:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som har lust att kika på min Ziri?:D
Försöker 100bluppa och har inte så mycket kvar, men träningen är klar... och ridturerna... ska jag bara ta lektioner nu? Eller tävla? Båda? Får man bara "poäng" om man vinner? :p

Många frågor, men blev lite förvirrad nu när träningen och ridningen tog slut... hehe:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

du ska även vinna 20 tävlingar, och du har även uthållighet kvar att fetstila ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha inte ease möjligtvis??
Köpte en lusse från den personen, skitbilligt... sen kollade jag på spelaren, han/hon hade varit medlem i 5 dagar.
Och hade säkert 500 hästar, och verkligen börjat vrålavlat på lussar, straight out of the blue.
Så ja jag antog att det var en tysk spelare som börjat på den svenska servern.
För vem som varit medlem i 5 dagar vet hur man får till lusseavel på toppnivå bara så där :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Japp, så hette hon. Garanterat en toppspelare från en annan server som gett sig f*n på att ta över lussarna :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*knapplån på mig själv*

Gud så skoj med Halloweenbrygder! :D :D
Gillar att det händer saker typ hela tiden ju :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag håller med, det är jättekul! Det är så lätt att tappa sugen annars, speciellt när målen är klara och man för länge sedan har gett upp hoppet om att nå någon topplista :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Delvis Kl*

Håller med - det är eventen som får en att vilja fortsätta spela! :D


Hur vet man egentligen när en häst har födelsedag? Jag har inte lyckats lista ut det ännu.. :o

Och slutligen - någon som vill köpa ett Nyx-paket för 4pass? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hästens födelsedag är väl när den väcks och är tex 13 år, alltså inga månader. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Äntligen får man användning för alla pandoras askar som ligger och skräpar :D Har just dödat och återupplivat samma sto 6 gånger :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

heh! Själv har jag faktikst bara 4 st..

dock så hade jag 4 enhörningar på grönbete, så det vara bara till att plocka av hornen där iaf :D

---
@lillamy84: har reserverat en pålle till dig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
238
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 061
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp