Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ok tack! ska prova så.
varför får inte alla hästar vara med? hur väljs det vilka som får vara? jag har kanske 4 som hade bucklan där i mitten av tävlingarna,resten var utan?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Alla dina hästar har bucklan, men när du anmält 4 är biljetten slut för dagen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
Jag har nyss registrerat mig då den internationella sidan och skulle gärna vilja ha någon att skicka godis till :) Har just nu ett ÅP att skicka iväg, heter JollyPop

Jag finns på internationella sidan och vill gärna ha "godis". Heter eyzgul där, har addat dig! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL.

Någon som vill ha godis slängt på sig? Vet inte vilka som är på min vännerlista, är ni inte det så skicka en förfrågan till Torsdag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Samma här! :)



Ååååh vad jag gillar ett av mina enhörningsföl som föddes i jakten på Kahn tidigare. Hon har blivit betäckt 4 gånger och har gett 3 enhörningar (varav två ston)! :love::love: Det är nästan så jag inte vågar avla mer på henne för att inte riskera att bryta den fina traditionen. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Gaaaaah, snart är jag farligt nära att skicka mitt bästa welshsto till frizonen! Nu har hon fått åtta hingstföl i rad - och visst, första var väl ok, men sedan dess har jag velat ha ett sto :crazy::mad: Och hon har inte ens MA, så det börjar närma sig 100 bortkastade ÅP ... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
238
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 061
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp