Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Någon mer som reflekterat över bristen på Pandoras box i yhornen? Vanligtvis tycker jag att man får en pandora på fem öppnade yhorn (eller nåt i den stilen), jag har öppnat 19 horn och inte fått en enda box under detta event... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

inte direkt, har nästintill varit medlem i ett år, och öppnat förmodligen över 100 yhorn - har fått 4st totalt :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Vid närmare eftertanke behåller jag nog min Kronostimer.. kan vara bra att ha. Vill dock fortfarande byta till mig ett Ymnighetshorn :) Har en Plutos pergament som jag inte har någon användning för bl.a.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha vilken tur du haft då (eller jag som haft otur). Jag har lyckats kränga iväg några boxar mot småsummor så jag var bara nere i 10-11 st nu när man skulle börja samla glorior, men det räckte ju gott och väl. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl
Med risk att låta grinig, men det är ju bara skit i godis-ufona?? Minns att jag iallafall fick nåt yhorn och guldäpple när det var vattenballonger?? :cool::angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nä, nu lägger jag ner detta.. Nån som vill ha horningar? Equus? SM-föremål? Pass?
Vet dock inte hur man lättast löser själva överlämnandet?

Detta finns:
Eolus vind
x 6

Dafnes lagerkransar
x 4

Poseidons hästskor
x 4

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Plutos pergament
x 2

Kronostimer
x 2

Guldsporrar
x 2

Boreas utfall
x 1

Hera-paket
x 1

Apollos lyra
x 1

Molntapp
x 1

Nyx-paket
x 1

Filotes klapp
x 1

Morfeus armar
x 1

Pandoras ask
x 1

Svart orkidé
x 1

Ungdomens vatten
x 1

Diamant
x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tar gärna en Morfeus armar :)
Vad tråkigt att du ska sluta förresten, någon speciell anledning? :/
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nu finns det en på byten som gåva:)

Jag orkar inte spela längre, tar ju så mycket tid jag eg inte har:o

*delvis knappen*

Kom och köp! Är det någon som vill ha några av mina hästar, skicka PM på Howrse, så kan jag lägga ut som privat försäljning.. 500e oavsett häst:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men åh, tack så hemskt mycket!! Väldigt generöst av dig :bow: Okej jag förstår, jo jag håller med, howrse tar rätt mycket tid. Om du ångrar dig är du så välkommen tillbaka :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det var så lite så:) Är ju bättre att sakerna kommer till användning än bara försvinner tänkte jag:) Sonen börjar ju behöva mer och mer uppmrksamhet, så jag kände att tiden inte riktigt räckte till tyvrr.. Jag kan inte spela om jag inte kan logga in varje dag:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Kom på att jag ju har lite husdjur också om nån vill ha


Får
x 3

Sköldpadda
x 3

Ekorre
x 3

Hund
x 2

Katt
x 2

Drake
x 1

Groda
x 1

Känguru
x 1

Fjäril
x 1

Giraff
x 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
238
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 061
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp