Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tar gärna emot både hornisar, equus och pass :o:bump:
Lättast är det väl att köpa en häst av den som vill ha och sen sätta den till frizonen :)
Usch vad girigt det låter :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Jag skänker en Plutos pergament till den som vill ha, först till kvarn! ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Jag har också y-hornsgodis om nån vill ha.. min kan jag nog inte motstå att öppna:p

Nu har jag slut på byten denna vecka, men kan lägga på nåt SMföremål om ni skickar hästar till mig (kanske går att göra nån deal så jag kan sälja tillbaka genom nån annan..?)eller om jag har nån häst ni vill ha:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vi kan väl ge varandra y-hornen? ;)

Nu var jag för snabb och läste inte vad dramatik skrev :o
Det är på väg!

Och jag tar gärna ditt y-horn lillamy :D
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ge du din till dramatik så kan du få min:) jag har ju eg inget som helst behov av dom vill ju bara bli av med allt.. men y-hornen är ju så kul att öppna:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan gärna köpa Wippi, WooP, Ohlala, Plupp ocH Jippikaijei av dig om du inte lovat bort dem till ngn annan!

Skickar ett PM på Howrse ist.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Är det någon som har någon idé på hur mycket man kan sälja ett enhörningsföl för i enbart equus? Misstänker att fölisen även kommer bli av med hornet hos nya ägaren.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Är det någon som har någon idé på hur mycket man kan sälja ett enhörningsföl för i enbart equus? Misstänker att fölisen även kommer bli av med hornet hos nya ägaren.

Billigaste hingsten ligger ute för 125 000 och billigaste stona för 100 000, men gissar att de kommer att gå åt ganska snart. Av de som har varit osålda mer än ett dygn kostar stona minst 200 000. Osålda hingstar står för 150 000. Så någonstans där, beroende på om det är ett sto eller en hingst och hur snabbt du vill bli av med den :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Först tänkte jag skriva att nu kommer det bli svårt att få någon enhörning eftersom man måste betäcka en timme tidigare mot vad man vant sig med. Sen insåg jag att ni som spelar på svenska sidan förmodligen har samma tid trots att vi ställt om klockorna.

Undrar om de utländska spelarna upptäcker att den svenska tiden ändrats när de ska betäcka sina ston... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapp

Men va? Jag åldrade precis en häst till döds för att jag skulle få ett pass, men jag fick ett fruktbarhetstrollspö istället, hur kan det komma sig?:confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
238
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 061
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp