Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Mila läggerner sitt konto, stor utförsäljning *tipsar* I em försvinner hon.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja! Undra varför?
Är ju ändå ett riktigt bra konto så kommer bli konstigt om det är borta.
Dels för hon också pysslar lite med lussehorn, är inte så många storspelare som gör det.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad snäll Mila är. Tihi! Hon reserverade en gp-valack till mig för 500E! :o
En unghäst med ungdomens vatten. Trist att hon slutar dock, men jag blev glad för "presenten".
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

seriöst? :eek:

Jag kan förstå att man skickar Snow till frizonen, men Rubin ger ju diamanter om inte annat :S
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Näpp, hon har bara tre rubiner nu, förut hade hon fyra.
Men hon blev så sur så hon skickade rubinen till frizonen...
Barnsligt? Ja en aning...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Angels 65 kör också lite lussehorn tror jag.

Ja, känns helt sjukt... Hon skickade över typ 50 hästar till mig innan, har ingen aning om vad jag har för nåt nu :D Fick dessutom flera pass + 2 milj equus. Jag klagar inte... Men kommer sakna henne.

En av orsakerna var Vikarby*. (gissa själva vem ;)). Han har vart väldigt påträngande och jobbig och moderatorerna har inte brytt sig.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men alltså vaa??
Mila slutar alltså för att det är någon idiot som inte kan bete sig och moderatorerna inte bryr sig..
Men det måste ju gå att göra ngt åt personen i fråga.. Faan nu blir jag arg ju!
Är ju skittråkigt att hon slutar ju och framförallt av en sån orsak :(
Kan vi inte göra ngt??

Och ja man kan ju förstå att moderatorerna inte har nå vettigt för sig om man tänker på hur Alwarion agerar :smirk:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

målena börjar bli bara alltför svåra. har kört fsat helt.. vet nån var man hittar hemliga sidan 2?
o sen skulle andra målet vara att få en reserv på över 70000.. o de där jävla fölen som ska lekas med...blää.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men alltså vaa??
Mila slutar alltså för att det är någon idiot som inte kan bete sig och moderatorerna inte bryr sig..
Men det måste ju gå att göra ngt åt personen i fråga.. Faan nu blir jag arg ju!
Är ju skittråkigt att hon slutar ju och framförallt av en sån orsak :(
Kan vi inte göra ngt??

Och ja man kan ju förstå att moderatorerna inte har nå vettigt för sig om man tänker på hur Alwarion agerar :smirk:

Det var säkert inte enda anledningen...

Har lite panik - en ny medlem (givetvis tyska) är nästan ikapp vår lusseavel :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tycker det är himla synd att det finns så många tyskar i topprankningarna och inte svenskar =/ Har gett mig fan att komma i toppen på Längst Tjänstgöringstid men har tre tyskar och en franska framför mig *grr*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
238
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 061
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp