Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hehe, ja han tycker framför allt att det är väldigt orealistiskt med enhörningar. För att inte tala om att man kan göra dem odödliga! :eek: Men han har förståelse för att jag måste få nörda mig lite, han nördar sig med Battlefield och andra spel så då får väl jag spela hästspel :D
Haha fint uttryck, enhörningsporr :p

Min kille är tvärtom, han tycker allting är jätteintressant och frågar hur saker och ting går till om precis allt.:p Sitter alltid och frågar om jag fått någon enhörning och så vidare. Jag frågade honom varför han är så entusiastisk när jag sitter och nördar och hans svar blev "Ja men du tycker ju att det är kul, om det är ett intresse för dig tycker jag också att det är kul!" varvid att jag känner mig tio ggr nördigare än tidigare... Ett intresse.:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vilken gullig kille! :)

Själv fick jag lite dåligt samvete när jag kämpade för att få enhörningar och sambon frågade hur det gick (med spelet) och så. När jag då förklarade allt, hur svårt det är och hur förbannad jag var på stoet som bara gett en enhörning på 20 (!) försök så lät han så medlidande och förstående så. När han berättar om sitt spel mumlar jag lite samtidigt som jag tänker på något helt annat. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tackar! :)
Fattar inte riktigt att vi bara är två som har en Jade, jag tycker alla borde ha fått lika många ufon som jag.
Men inser nog att så inte är fallet, eller ja jag kanske haft tur att jag fått så många ramses ufon kanske då.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Grattis till Jade! :)

Själv har jag inte fått ett enda ramses ufo så jag får vänta tills imorgon. Men jag blir glad för en Rubin också :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Missade båda förmiddagstiderna, så nu står 4 ston redo för ikväll, funderar på att lägga fruktbarhetsspö på iallafall två av dom... nu jäklar :p
Inte för jag vet vad jag ska med den där gudomliga hästen till, men det är kul att ha nåt att kämpa mot :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Behöver bara logga in imorgon så har jag alla hästarna...
Är det värt att ställa klockan på strax innan 4 eller? ;>
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
_CorpseBride_ - Supero
Ces - Siri1
Lohna - Lohna
Snyggve - kalaspinglan
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Det är inte någon snäll människa som kan skänka mig ett åp? Är ett ifrån att kunna betäcka min ena enhörning ikväll...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
_CorpseBride_ - Supero
Ces - Siri1
Lohna - Lohna
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai (Mirtai på internationella)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
_CorpseBride_ - Supero
Ces - Siri1
Lohna - Lohna
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai (Mirtai på internationella)
Humelibumlan- EnHumla (Internationella)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad snällt! :bow:

Nu missade jag iofs både din vänförfrågan och tiden eftersom jag fick telefon :angel:
men tar gärna ett ändå så jag kan betäcka i kväll istället :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vilken gullig kille! :)

Själv fick jag lite dåligt samvete när jag kämpade för att få enhörningar och sambon frågade hur det gick (med spelet) och så. När jag då förklarade allt, hur svårt det är och hur förbannad jag var på stoet som bara gett en enhörning på 20 (!) försök så lät han så medlidande och förstående så. När han berättar om sitt spel mumlar jag lite samtidigt som jag tänker på något helt annat. :o

Haha känner igen det där. Förstår inte hur de orkar vara så nyfikna på allt man gör när man själv knappt orkar lyssna mellan varven.:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Någon som vill ha Akhal-tekebäbisar??
Dom är inte särskilt bra, men sööta :D

Annars får dom väl gå till frizonen... har ju ingen användning för dom :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl

Hehe, förlåt min skadeglädje men... Detta skrev en viss moderator på forumet ungefär tio över 4 i morse:

Jag satt uppe hela natten för en Rubin?! Rubin-he*etet kan gå och försvinna. Skulle ju ha Jade... min samling failar... ska ju ha 3 av varje gudomlig som inte finns i fler varianter än 1 och 4 Rubin förstör allt. Är riktigt förbannad just nu... :mad::mad:

Alltså... Får man vara mer barsnlig? Känns inte riktigt okej att skriva så som moderator...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag hade alarmet på 5 minuter före serverns uppdatering. Sedan loggade jag in och väntade på att bli utloggad. När jag blivit det loggade jag genast in tillbaka och väntade först på Ramses och sedan på Harald , men fick Rubin endå! Men inte fan gnäller jag för det även om de skulle varit kul med en Jade :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
240
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 062
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp